Grammarly
Рахул-Рой Човдхурі
Місія компанії Grammarly — покращувати життя, удосконалюючи комунікацію. Grammarly створює онлайн-платформу для допомоги в ефективній письмовій комунікації англійською мовою. Продукти компанії доступні для різних інтерфейсів та пристроїв і щодня підтримують понад 30 мільйонів людей та 50 000 команд бізнес-клієнтів у їхньому особистому та професійному спілкуванні. Глобальна команда Grammarly комбінує найсучасніші методи машинного навчання з людською експертизою, щоб відкривати нові горизонти у сфері опрацювання природної мови та штучного інтелекту. Новий продукт компанії GrammarlyGO працює на основі генеративного штучного інтелекту та враховує особистий, організаційний та ситуативний контекст (зокрема стиль, канал та мету спілкування), щоб генерувати релевантні тексти відповідно до мети та на запит автора. Із GrammarlyGO користувачі можуть переписувати готові тексти та створювати нові, генерувати ідеї, швидко відповідати на повідомлення у межах застосунків та вебсайтів, де вони спілкуються. Як один із провідних SaaS-брендів, наша компанія постійно інвестує у посилення захисту безпеки та конфіденційності даних на рівні Enterprise, а також розширення повсюдної доступності та контекстної обізнаності сервісів Grammarly.
Компанію заснували у 2009 році українці Максим Литвин, Олексій Шевченко та Дмитро Лідер. У 2017 році Grammarly отримала 110 млн доларів інвестицій у рамках раунду фінансування, який провела компанія General Catalyst разом із Breyer Capital, IVP, SignalFire та Spark Capital. У 2019 році Grammarly залучила 90 млн доларів у другому інвестиційному раунді, який повторно очолила компанія General Catalyst за участі і попередніх (включно з IVP), і нових інвесторів. У третьому інвестиційному раунді у 2021 році компанія залучила 200 млн доларів. До нього долучилися й нові інвестори — компанія Baillie Gifford, а також фонди та рахунки, якими керує компанія BlackRock.
Grammarly увійшла до ТОП-100 найвпливовіших компаній світу за версією видання TIME, рейтингів “Найбільш інноваційних компаній світу” (у категорії “Штучний інтелект”) за версією видання Fast Company, Forbes Cloud 100, а також стала однією з найкращих компаній для роботи за версією Inc.’s Best Workplaces. Компанія дотримується практики віддаленої роботи у гібридному форматі. Він передбачає, що члени команди можуть постійно працювати з дому та періодично збираються для особистих зустрічей в одному з хабів Grammarly у Європі чи Північній Америці.