Історії оточують нас усюди – в рекламі, улюблених блогах, книгах, фільмах, роликах на YouTube. Сторітелінг часто використовується медійними особистостями, політиками, бізнесменами для того, щоб привертати увагу, інтригувати та мотивувати цільову аудиторію. Під час сесії Chamber Friday University «Сторітелінг для бізнесу», учасники дізнались, як розказувати історії цікаво та переконливо та застосовувати це в бізнесі.
Зокрема, ми говорили про:
- Що таке сторітелінг?
- «Ареал» історій: реклама, промови, статті, блоги, фільми
- Як привернути увагу аудиторії та зробити історію особистою
- Як перетворити сухі факти на переконливий наратив
- Техніки сторітелінгу
Доповідач:
Ольга Селезньова, консультант з комунікацій, засновник школи комунікацій TARGENTA. Ольга має понад 12 років досвіду роботи в PR. Очолювала комунікаційні департаменти Ради бізнес-омбудсмена, юридичних фірм «Астерс» та «Паритет», керувала напрямом корпоративної відповідальності у Group DF International. У 2011 році журнал Marketing Media Review включив її у Топ-10 кращих PR-фахівців України в категорії «до 35 років». Консультує топ-менеджмент та комунікаційні команди державних органів, комерційних структур та НГО.