Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Бізнес-школа

Сесія AmCham Business School «Marketing Hub» «Інструменти визначення цільових ринків збуту»

Дата:
11 Березня 2020
Час:
17:00 - 19:00

Маркетинговий ресурс завжди обмежений. Тому, в рамках планування маркетингової стратегії, однією з основних задач є її правильне фокусування. Компанія має створити конкурентну перевагу саме на тих сегментах, де це вигідно. Відтак, одним з ключових вмінь маркетинг-директора є правильне визначення цільових сегментів споживачів.

Під час сесії ми розглянули:

  • Як побудувати «ринкову карту» для свого бізнесу
  • Ключові критерії та підходи до сегментування споживачів
  • Практичні наслідки використання сегментного підходу в маркетингу
  • Концепція та логіка таргетингу
  • інструменти можна використати на етапі визначення цільових ринків збуту

Доповідач:

Олексій Виноградов

Віце-президент, Бізнес-школа МІМ-Київ. Автор понад 40 публікацій з маркетингу, очолював маркетингові проекти в компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Випускник програм Ross School of Business at the University of Michigan та International Management Teachers Academy.

Партнери

Офіційні постачальники послуг