Маркетинговий ресурс завжди обмежений. Тому, в рамках планування маркетингової стратегії, однією з основних задач є її правильне фокусування. Компанія має створити конкурентну перевагу саме на тих сегментах, де це вигідно. Відтак, одним з ключових вмінь маркетинг-директора є правильне визначення цільових сегментів споживачів.
Під час сесії ми розглянули:
- Як побудувати «ринкову карту» для свого бізнесу
- Ключові критерії та підходи до сегментування споживачів
- Практичні наслідки використання сегментного підходу в маркетингу
- Концепція та логіка таргетингу
- інструменти можна використати на етапі визначення цільових ринків збуту
Доповідач:
Олексій Виноградов
Віце-президент, Бізнес-школа МІМ-Київ. Автор понад 40 публікацій з маркетингу, очолював маркетингові проекти в компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Випускник програм Ross School of Business at the University of Michigan та International Management Teachers Academy.