Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Business School

Сесія AmCham Business School «Marketing Hub» «Інструменти визначення цільових ринків збуту»

Дата:
11 Березня 2020
Час:
17:00 - 19:00

Маркетинговий ресурс завжди обмежений. Тому, в рамках планування маркетингової стратегії, однією з основних задач є її правильне фокусування. Компанія має створити конкурентну перевагу саме на тих сегментах, де це вигідно. Відтак, одним з ключових вмінь маркетинг-директора є правильне визначення цільових сегментів споживачів.

Під час сесії ми розглянули:

  • Як побудувати «ринкову карту» для свого бізнесу
  • Ключові критерії та підходи до сегментування споживачів
  • Практичні наслідки використання сегментного підходу в маркетингу
  • Концепція та логіка таргетингу
  • інструменти можна використати на етапі визначення цільових ринків збуту

Доповідач:

Олексій Виноградов

Віце-президент, Бізнес-школа МІМ-Київ. Автор понад 40 публікацій з маркетингу, очолював маркетингові проекти в компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Випускник програм Ross School of Business at the University of Michigan та International Management Teachers Academy.

Партнери

Офіційні постачальники послуг