Американська торговельна палата в Україні, спільно з компанією-членом Publicis Groupe Ukraine, рада запросити вас на практичний вебінар «Життя під тиском: вплив воєнної реальності на українців». Посилання на вебінар буде надіслано зареєстрованим учасникам.
Майже 3 роки життя під постійним тиском воєнної реальності впливають на економіку та українців загалом. Ми щороку опитуємо людей й оцінюємо, як змінюються настрої українців, як вони споживають медіа, та чого очікують від брендів. Відомий факт, що війна в Україні підсилила соціальну відповідальність населення. Чи вдається утримувати її на високому рівні на третій рік війни та що, на думку українців, мають робити бізнеси? Як українці почуваються та яке покоління найбільше потерпає від стресу? Кому цікавий гумор та що українці знають про ШІ? Відповіді на ці та інші запитання отримаєте під час вебінару.
Питання до обговорення:
- Як змінюються настрої українців?
- На якому рівні очікування українців від соціальної відповідальності брендів?
- Як ми споживаємо медіа?
- Як комунікувати з українцями в актуальних умовах?
Доповідач:
Дар’я Маліхатко, директорка з Data Science, Publicis Groupe Ukraine. Понад 12 років досвіду у медіарекламі та роботі з даними. Розвиває практику Data Science, що надає послуги з обробки даних, аналітики та досліджень усім клієнтам агенцій Publicis Groupe Ukraine. А також спеціалізується на створенні баз даних та автоматизації процесів, що дозволяє покращувати сервіси, які надають агенції Publicis Groupe Ukraine. Серед проєктів – численні якісні, кількісні та економетричні дослідження для Київстар, Sandoz, TCCC (Coca-Cola), Lenovo, ARX (AXA), Nestle, L’Oreal та інших. Серед нещодавніх проєктів – виведення in-house міжнародного комплексного дослідження PACE panel в Україні на регулярну щорічну основу, а також входження до ТОП-4 лідерів з даних та аналітики за результатами рейтингу IAB Ukraine.
Мова заходу – українська. Синхронний переклад не передбачено.