Американська торговельна палата в Україні, спільно з компанією-членом Burson Ukraine, рада запросити вас на практичний вебінар «Репутаційний чек-ап: що робити, аби зберегти довіру». Посилання на вебінар буде надіслано зареєстрованим учасникам.
Фактори, що будують та руйнують репутацію, змінилися. Сьогодні репутація ґрунтується не тільки на фактах, а й на переконаннях співробітників, клієнтів, споживачів, медіа та інших стейкхолдерів. Репутаційний капітал стає ключовим активом для компаній у всьому світі. До того ж в Україні війна загострила дискусію навколо цінності та складових репутації.
Що робити і як комунікувати компаніям у цих умовах, аби вибудувати та захистити позитивну репутацію серед своїх стейкхолдерів? Під час вебінару експерти з Burson Ukraine поділяться як своїми світовими практиками, так і місцевим досвідом з цього приводу, а також проаналізують низку актуальних кейсів, які підкреслюють роль репутації й довіри у сучасній Україні.
Питання до обговорення:
- Що таке репутація і чому вона важлива
- Складові репутаційного капіталу
- Репутаційний чек-ап компаній в українських реаліях
- Розбір актуальних кейсів
- Що варто робити, а чого уникати в управлінні репутацією
Доповідачі:
Анатолій Хоменко, СEO, Burson Ukraine. Анатолій керує діяльністю українського офісу Burson та надає консультації клієнтам на вищому рівні з питань, пов’язаних із ринковою стратегією, внутрішньою та міжнародною політикою та управлінням кризовими ситуаціями. Анатолій має понад 12 років досвіду у зв’язках з урядом та громадськістю для десятків транснаціональних компаній.
Наталія Кучерява, старша менеджерка проєктів, Burson Ukraine. Наталія понад 8 років досвіду координації проєктами, розробки і впровадження комунікаційних стратегій та управління кризовими комунікаціями для клієнтів у різних галузях: IT, авіація, ритейл, енергетика та промисловість. Закінчила Києво-Могилянську академію за спеціальністю «Журналістика» (магістр).
Мова заходу – українська. Синхронний переклад не передбачено.