Дата: 28 лютого (вівторок)
Формат: онлайн-платформа на YouTube + Telegram-чат для нетворкінгу
Детальна програма, квитки, контакти: http://bit.ly/3kDbEUo.
28 лютого відбудеться СХ СONFERENCE: Клієнтський досвід нової реальності.
Команди, які відповідають за СХ та сервіс, продажі, маркетинг, операційну злагодженість, отримають нові стратегії та інструменти роботи з B2B та В2С клієнтом в умовах постійної кризи.
1 день | 4 тематичні потоки | кейс-виступи, дискусії, бліц | 20 cпікерів
П’ять ключових питань, на які ви отримаєте відповіді:
- Як визначити когнітивні та поведінкові мотиви своїх клієнтів в умовах війни і релокації?
- Як сегментувати та персоналізувати В2В та В2С базу і працювати якісно над пропозицією?
На які user-персони сфокусувати особливу увагу?
- Як збалансувати інноваційні та «чорно-білі» сервісні рішення?
- Як потрапити до шорт-листу клієнта в умовах кризи та закріпити позиції?
- Як у 2023 році вимірювати ефективність клієнтського досвіду?
Доєднуйтесь управлінськими командами, щоб системно посилювати життєстійкість компанії.