Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Події партнерів

СХ конференція «Клієнтський досвід нової реальності»

Дата:
28 Лютого 2023
Час:
09:30 - 17:00
Місце:
Онлайн

Дата: 28 лютого (вівторок)

Формат: онлайн-платформа на YouTube + Telegram-чат для нетворкінгу

Детальна програма, квитки, контакти: http://bit.ly/3kDbEUo.

28 лютого відбудеться СХ СONFERENCE: Клієнтський досвід нової реальності.

Команди, які відповідають за СХ та сервіс, продажі, маркетинг, операційну злагодженість, отримають нові стратегії та інструменти роботи з B2B та В2С клієнтом в умовах постійної кризи.

 1 день | 4 тематичні потоки | кейс-виступи, дискусії, бліц | 20 cпікерів

П’ять ключових питань, на які ви отримаєте відповіді:

  • Як визначити когнітивні та поведінкові мотиви своїх клієнтів в умовах війни і релокації?
  • Як сегментувати та персоналізувати В2В та В2С базу і працювати якісно над пропозицією?

На які user-персони сфокусувати особливу увагу?

  • Як збалансувати інноваційні та «чорно-білі» сервісні рішення?
  • Як потрапити до шорт-листу клієнта в умовах кризи та закріпити позиції?
  • Як у 2023 році вимірювати ефективність клієнтського досвіду?

Доєднуйтесь управлінськими командами, щоб системно посилювати життєстійкість компанії.

Офіційні постачальники послуг