Посилення конкуренції на ринку житла в Київському регіоні все частіше спонукає забудовників до будівництва торгових складників у своїх ЖК у якості необхідного елементу інфраструктури, однак зміщення зацікавленості девелоперів до будівництва великих торговельних об’єктів із Києва в область є більш довгостроковою перспективою
Передумовою розвитку торгово-розважальних центрів у Київському регіоні є поява нових великих житлових комплексів. Конкуренція між забудовниками зростає, і вони шукають нові можливості залучення потенційних інвесторів, відбудовуючи власну інфраструктуру.
Роздрібний товарообіг Київської області до липня-2020 перевищив показники міст-мільйонників (крім Києва) і склав майже 42 млрд грн. Водночас темпи зростання товарообігу за підсумками першого півріччя перевищили, навіть столичні — зростання склало 15 % в порівнянні з минулим роком.
Київська область має значний потенціал - як ринок роздрібної торгівлі, проте поки тільки в сегменті товарів повсякденного вжитку. Київське пропонування fashion сегмента, й інших товарних груп у великих ТРЦ, поки що покриває регіональний попит і надає конкурентний тиск.