Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Заява: Американська торговельна палата закликає народних депутатів зберегти принципові положення від бізнесу при прийнятті законопроекту №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт»

Заява: Американська торговельна палата закликає народних депутатів зберегти принципові положення від бізнесу при прийнятті законопроекту №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт»

Американська торговельна палата в Україні (Палата) сподівається, що концептуальні пропозиції, які були представлені народним депутатом України Артемом Ковальовим на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та відображені в тексті законопроекту №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт» (Законопроект) до другого читання, будуть проголосовані без змін.

14 вересня представники Комітету Палати з питань інфраструктури долучилися до наради з обговорення Законопроекту під головуванням Юрія Кісєля, Голови Комітету Верховної Ради з питань інфраструктури та транспорту, за участі Заступника Керівника Офісу Президента Юлії Ковалів, Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ольги Стефанішиної та Міністра інфраструктури Владислава Криклія.

Головою підкомітету з питань річкового транспорту Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Артемом Ковальовим були презентовані основні концепції, які депутати врахували під час доопрацювання Законопроекту. Вони мають важливе значення для розбудови річкової галузі та залучення інвестицій. Серед основних:

  • Зменшення необґрунтованих регуляторних і бюрократичних бар’єрів (виключення положень, які передбачали введення додаткових видів ліцензування, погоджень при реалізації проектів будівництва на річках, підтверджень системи управління безпекою річковими терміналами, а не судноплавними компаніями, наповнення аварійного фонду, безпідставних штрафів при роботі річкових терміналів і річкових суден)
  • Фінансування внутрішніх водних шляхів (ВВШ) за рахунок коштів Державного фонду ВВШ і виключення положень, стосовно додаткового джерела фінансування ВВШ за рахунок портових зборів, які є цільовими та мають використовуватися на розвиток морської галузі

Таким чином, на думку експертів Комітету Палати з питань інфраструктури, поточний текст Законопроекту до другого читання набагато більше відповідає міжнародному досвіду, враховує частину важливих пропозицій, які були надані представниками Палати. Прийняття Законопроекту є однією з найбільш очікуваних ініціатив для бізнесу, який зацікавлений у якісному законодавстві, що сприятиме залученню інвестицій і розвитку вантажопотоку на річках України.

Американська торговельна палата в Україні закликає народних депутатів зберегти принципові положення від бізнесу при прийнятті законопроекту №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт» в другому читанні.

Читайте також

Офіційні постачальники послуг