Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

WePlay Esports – переможець премії X-RAY Marketing Awards у номінації «Онлайн-івент року»

WePlay Esports – переможець премії X-RAY Marketing Awards у номінації «Онлайн-івент року»

Перший турнір медіахолдингу з файтингової дисципліни Mortal Kombat 11 WePlay Dragon Temple визнаний найяскравішим онлайн-заходом 2020 року.

За перемогу в номінації «Онлайн-івент року» змагалися компанії, чиї івенти змогли підкорити аудиторію нестандартним підходом до реалізації в умовах карантинних обмежень. 

Перше місце в номінації «Онлайн-івент року» кіберспортивний медіахолдинг WePlay Esports розділив із кейсом РГК і Film.ua. Серед учасників також були: Jazz on the Dnieper, Eldorado, Intertop, WOG, Parimatch Tech, Visa Cashless Forum, MEGOGO LIVE & Atlas Weekend, ДТЕК, Sportbank Dream Running Series Online.

У 2020 році єдиним шансом мінімізувати негативний вплив пандемії та досягти успіху стала швидка адаптація та гнучкість.

«WePlay Dragon Temple став багато в чому особливою подією для нас, тому удвічі радісно, що саме з ним ми здобули перемогу в номінації «Онлайн-івент року». В проекті ми задіяли наші найкращі якості – гнучкість і швидкість – і не забули про креатив: були і каскадери, і доповнена реальність, і оголошення про співробітництво з Олександром Усиком у рамках запуску нової ліги WePlay Ultimate Fighting League. Дякуємо всім, хто проголосував за нас, організаторам і журі премії X-Ray Marketing Awards, за високу оцінку нашої роботи. Обіцяємо, що продовжимо дивувати нашу аудиторію крутими івентами в 2021 році», – говорить Олена Дальська-Латошевіч, директорка з PR та комунікацій WePlay Esports.

Нестабільність не має виключати зростання та креатив. Цю точку зору підтримує Катерина Машевська, керівник проекту mmr.ua, і зазначає, що кіберспорт стає все привабливішим майданчиком для комунікації брендів з їхньою аудиторією.

«Напрямок кіберспорту зараз – найтрендовіша тема і швидкозростаюча сфера розваг. Тому оргкомітет X-RAY Marketing Awards просто не міг не відзначити кейс WePlay Esports. Створювати якісні, рейтингові онлайн-події світового рівня – якість, гідна перемоги. Саме кіберспортивні турніри стануть затребуваним майданчиком промо продуктів і послуг різних брендів. І досвід WePlay Esports це підтверджує», – підкреслила Катерина Машевська, керівник проекту mmr.ua.

Команда WePlay Esports пишається перемогою, дякує організаторам за проведення конкурсу та продовжує дивувати глядачів незалежно від умов, які пропонує реальність.

Офіційні постачальники послуг

Приєднатися до нас