24 лютого 2021 року на національній онлайн-платформі Дія.Цифрова освіта вийшов 3-й модуль курсу «Підприємництво для школярів» – «Команда і управлінські інструменти», у зйомках якого взяли участь Олександр Комаров, президент компанії «Київстар», Зоя Дроншкевич, директорка з корпоративної стратегії мобільного оператора, та Анна Захараш, директорка з корпоративних комунікацій компанії. Вони розповіли, що таке місія та цінності підприємства, як мотивувати команду, навіщо застосовувати helicopter view у роботі, та як правильно комунікувати із співробітниками.
«Місія Київстар — змінювати Україну та відкривати нові можливості для людей. Саме тому ми підтримали створення курсу з підприємництва для школярів. Ми віримо, що цей освітній серіал допоможе молодому поколінню відкрити для себе світ бізнесу та навчить мріяти сміливо про найбільш амбітні цілі у житті», — розповіла Анна Захараш, директорка з корпоративних комунікацій Київстар.
Київстар підтримав створення курсу «Підприємництво для школярів», який розробляє Мінцифра та студія онлайн-освіти EdEra. Мета проєкту – допомогти підліткам зрозуміти, як функціонує бізнес, та як створити власну справу від ідеї до реалізації. Курс розрахований на 6 модулів і 36 уроків із залученням найкращих експертів у своїх сферах. У планах передбачається отримання грифу від Міносвіти, що дозволить рекомендувати курс як факультатив до уроків економіки.
Також участь у курсі взяли директорка з маркетингу MEGOGO Валерія Толочина, CEO студії онлайн-освіти EdEra Ілля Філіпов, маркетинг-директор «Планета Кіно» Толік Козловський, кулінарний експерт, шеф-кухар Євген Клопотенко, CEO, співзасновник компанії NUKA Микита Владикін та інші. Експерткою курсу стала викладачка бізнес-школи «МІМ-Київ», віцепрезидентка компанії «IT-Інтегратор» Надія Омельченко, а ведучим - Віталій Зелений, актор серіалу SIZ, 1+1 video.
Пройти курс «Підприємництво для школярів» можна на національній онлайн-платформі Дія.Цифрова освіта.
Нагадаємо, Київстар посів другу сходинку в рейтингу Forbes Україна та Work.ua «50 кращих роботодавців України», де отримав 93 із можливих 100 балів. Компанія інвестує у розвиток нових фахівців та пошуку талантів, для цього проводить щорічні власні курси профорієнтації, програми стажування для молоді та людей, які хочуть змінити кваліфікацію або мали перерву в роботі.