Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Рівень задоволеності клієнтів сервісом ПРАВЕКС БАНК складає 86%

ПРАВЕКС БАНК провів перше у цьому році дослідження клієнтської думки. Отримані дані  свідчать, що 86% опитаних клієнтів, які взаємодіють з Банком онлайн, повністю задоволені його роботою.

Метою дослідження було оцінити рівень сервісу та визначити основні критерії, за якими клієнти обирають ПРАВЕКС БАНК.

В результаті дослідження виявлені певні закономірності у виборі банку: майже половина клієнтів обирає банк за рекомендацією близьких чи колег, інша частина стає клієнтами завдяки відповідності банку власним критеріям.

Клієнти, які обрали ПРАВЕКС БАНК на власний розсуд, відзначають, що наявність мобільного додатку та можливість відкриття картки дистанційно стали ключовими аспектами у прийнятті рішення.

Результати опитування показали, що найважливішими критеріями при вибору банку є:

  1. Зручний мобільний додаток та можливість обслуговуватись без візиту в банк.
  2. Наявність повного спектру банківських та фінансових послуг, який відповідає щоденним потребам клієнта
  3. Довіра до банку.

«Думка клієнтів – це наш пріоритет, оскільки вона допомагає нам зробити об'єктивні висновки щодо тих чи інших рішень Банку. Наша мета – це надання якісного сервісу, постійний розвиток та всебічна підтримка позитивної співпраці з ПРАВЕКС БАНК», - зазначила Надія Софіюк, начальник відділу управління зв’язками з клієнтами та задоволення їхніх потреб головного управління роздрібного бізнесу ПРАВЕКС БАНК.

Дослідження клієнтської думки є одним із найважливіших інструментів для оцінки лояльності та виявлення напрямків покращення сервісу. ПРАВЕКС БАНК, який є частиною Групи Intesa Sanpaolo, працює не лише для задоволення фінансових потреб клієнта, а й і для створення міцних відносин, заснованих на довірі.


Intesa Sanpaolo є провідною банківською групою Італії, яка обслуговує сім'ї, бізнес та реальний сектор економіки і має значну міжнародну присутність. Особлива бізнес-модель робить Intesa Sanpaolo європейським лідером у сфері управління капіталом та фінансового консалтингу, з акцентом на фінтех, зокрема Isybank, цифровий банк Групи. Як ефективний та стійкий Банк, Intesa Sanpaolo користується перевагами власних продуктів у сфері управління активами та страхування. Непохитне дотримування Групою принципів ESG передбачає надання до 2025 року 115 мільярдів євро позик громадам і для переходу до зеленої економіки, а також 500 мільйонів євро внесків для підтримки людей, які найбільше цього потребують, що позиціонує Intesa Sanpaolo як світового лідера з точки зору соціального впливу. Intesa Sanpaolo прагне досягти нульового рівня викидів до 2030 року для своїх власних викидів та до 2050 року для своїх кредитних та інвестиційних портфелів. Як активний меценат італійської культури, Intesa Sanpaolo створив власну мережу музеїв Gallerie d'Italia, де зберігається художній спадок банку та проводяться престижні культурні проєкти.

Офіційні постачальники послуг