Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Проєкт від бренду «Львівське» ЛЕВ МАТЧУ взяв 2 нагороди Effie

Проєкт від бренду «Львівське» ЛЕВ МАТЧУ взяв 2 нагороди Effie

Найпопулярніша нагорода у світі маркетингових комунікацій оголосила перелік цьогорічних переможців. Своє місце серед них знайшов і «Лев Матчу» проєкт від бренду “Львівське” компанії Carlsberg Ukraine, забравши срібло в категорії «Брендований контент та послуга» та бронзу в категорії Topical Marketing (Current Events).

Обговорювати результати гри та обирати своїх фаворитів — невід’ємна частина кожного футбольного матчу. Вболівальники роблять це усюди — у соцмережах, спортивних барах, магазинах, таксі тощо. Попри це, донести свою прихильність безпосередньо гравцю було неможливо. «Львівське» як спонсор національної збірної, сама національна збірна України з футболу та креативна агенція McCann вирішили виправити цю несправедливість, створивши «Лев Матчу» — унікальну нагороду, що об’єднала між собою бренд, вболівальників і гравців національної збірної. Натхненням для креативників стали слова тренера збірної Андрія Шевченка, який, після історичної перемоги над Португалією у жовтні 2019 року, назвав нашу команду справжніми левами, які бились до кінця.

У чому особливість нагороди «Лев Матчу»

«Лева Матчу» обирають самі вболівальники під час гри. Голосування проходить на сайті нагороди з 1-ї й до 90-ї хвилини. Улюбленець публіки отримує нагороду в режимі офлайн одразу після матчу.

Започаткування нагороди мало на меті не стільки посилення промотування бренду, скільки об’єднання вболівальників і гравців, адже тема єднання — невід'ємна частина складової бренду. І проєкт дійсно не залишив нікого байдужим — «Лев Матчу» отримав понад 1,5 млн взаємодій і завірусився в соцмережах. Також реалізація цього проєкту дозволила бренду стати найбільш впізнаваним брендом серед спонсорів збірної для споживачів.

Про Effie Awards

Effie Awards — нагорода в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері — ефективність. Вона була заснована в Нью-Йорку, США в 1968 році, а з 2005 року в Україні її вручає Всеукраїнська рекламна коаліція. Результати української програми потрапляють до Effie Index — міжнародного рейтингу ефективності рекламодавців, агентств та брендів.

Офіційні постачальники послуг