Київ, Україна — липень 2025
Компанія Mary Kay з гордістю оголошує про здобуття чергового міжнародного визнання. За результатами дослідження провідної світової аналітичної компанії Euromonitor International, Mary Kay вже втретє поспіль посідає перше місце у світі серед брендів прямого продажу:
- Mary Kay - бренд №1 прямого продажу засобів догляду за шкірою у світі*
- Mary Kay - бренд №1 прямого продажу декоративної косметики у світі*
- Mary Kay - бренд №1 прямого продажу засобів догляду за шкірою та декоративної косметики у світі *
«Тричі поспіль бути визнаними Брендом №1 прямого продажу у світі засобів догляду за шкірою та декоративної косметики — це справжній “гранд-слем” для Mary Kay», — зазначив Раян Роджерс, CEO Mary Kay.
«Це досягнення — результат багаторічної наукової роботи та маркетингових зусиль, спрямованих на створення продуктів, які відповідають потребам сучасного споживача та закохують у себе по всьому світу. Понад усе — це визнання ролі наших Незалежних Консультантів, які щодня змінюють життя жінок у всьому світі».
Присутня на більш ніж 40 ринках і маючи мільйони Незалежних Консультантів з краси по всьому світу, Mary Kay продовжує встановлювати стандарти краси, яка надихає і приносить задоволення.
«Це визнання підтверджує, що продукція Mary Kay має найвищу якість, а наша бізнес-модель створює значимі можливості для жінок у всьому світі. Ми пишаємося тим, що наші Незалежні Консультантки є рушієм цього успіху та дарують жінкам України і світу можливість відкривати для себе інноваційні напрацювання у догляді та декоративній косметиці», — коментує Вікторія Зоря-Яценко, Генеральна директорка компанії «Мері Кей (Україна) Лтд.».
На додаток до глобального визнання, Mary Kay була названа:
- Бренд №1 косметики для обличчя в Латинській Америці,*.
- Бренд №1 косметики для губ у Латинській Америці,*.
- Бренд №1 декоративної косметики в Мексиці,*.
- Бренд №1 з догляду за шкірою та декоративної косметики в Мексиці*.
«Джерело: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care, випуск 2025, за обсягом продажу у грошах, дані за 2024 рік».
Про Mary Kay
Вчора. Сьогодні. Завжди. Одна з перших жінок, яка подолала "скляну стелю", Мері Кей Еш заснувала свій омріяний б'юті-бренд у Техасі в 1963 році з єдиною метою – змінювати життя жінок на краще. Ця мрія перетворилася на глобальну компанію з мільйонами Незалежних Консультантів з краси у понад 40 країнах світу.
Вже більше 60 років поспіль компанія Mary Kay надає жінкам можливість визначати своє майбутнє через освіту, наставництво, активну соціальну позицію та інновації. Mary Kay інвестує в науку краси, розробляючи передові засоби для догляду за шкірою, декоративну косметику, харчові добавки та парфумерію.
Компанія прагне зберегти нашу планету для майбутніх поколінь, підтримує жінок, які постраждали від раку та домашнього насильства, і надихає молодь слідувати за своїми мріями.
Дізнайтеся більше на marykay.ua, а також приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, YouTube.
Про Euromonitor International
Euromonitor International — провідний світовий постачальник бізнес-аналітики, досліджень ринку та споживчих інсайтів із понад 50-річним досвідом роботи у більш ніж 100 країнах світу. Euromonitor вважається одним із найавторитетніших джерел перевіреної ринкової інформації.