Американська торговельна палата в Україні (Палата) створила Наглядову раду в рамках Комітету з питань медіа та комунікацій задля ефективного представлення сектору медіа. Наглядова рада має на меті стати хабом для співпраці між індустрією, державним та приватним секторами, а також послідовно та стратегічно просувати позитивні зрушення у медіа сфері.
До Наглядової ради наразі входять сім компаній-членів Палати: Big Board Україна, Discovery, Kwendi, Netflix, Publicis Groupe Україна, SWEET.TV, та Volia Україна.
Наглядова рада буде працювати над забезпеченням сталого розвитку медіа-сфери країни, передбачуваними та прозорими правилами зовнішньої реклами, а також обмінюватися найкращими практиками щодо контентного піратства та координувати зусилля для більш ефективної боротьби з піратством разом з експертами Комітету Палати з питань інтелектуальної власності.
Заріна Дем'яненко, керівник напряму «Медіа та комунікації» Американської торговельної палати в Україні, прокоментувала: «Ми пишаємося запуском Наглядової ради. Разом з професіоналами-однодумцями, які мають величезний національний та міжнародний досвід ми продовжимо розвивати та вдосконалювати законодавче середовище для діяльності медіа-сектора в Україні.»
Юрій Чаруха, виконавчий директор, Big Board Україна: «Створення Наглядової ради в рамках Комітету з питань медіа та комунікація це ще один крок втілення західних стандартів прийняття рішень. Професіоналізм, досвід членів Ради та можливість під різними кутами, подивитися на проблеми медіа дозволить приймати виважені рішення в законодавчій сфері, регулюванні бізнес-процесів у галузі, створенні сприятливого інвестиційного клімату в Україні».
Катерина Михайлович, Директор з розвитку бізнесу NEE та Туреччини, Discovery: «Я щаслива приєднатися до Комітету Палати з питань медіа та комунікацій від імені Discovery. Це можливість для нас об’єднатися разом з іншими лідерами галузі та обговорити важливі покращення у медіа-секторі, та працювати разом задля цінних позитивних змін, які принесуть більше інвестицій в Україну».
Андрій Таранов, генеральний директор, Kwendi: «У Kwendi ми рішуче підтримуємо всі зусилля, спрямовані на забезпечення більшої прозорості та стійкості медіа-ринку. Палата може стати найкращою організацією, здатною рухатися вперед, розвивати галузь, об'єднуючи, ініціюючи дискусії та представляючи ключових гравців у відносинах з органами державної влади».
Енвер Кікава, генеральний директор, Publicis Groupe Україна: «Ми раді приєднатися до Наглядової ради Комітету та разом з іншими поважними членами зробити свій внесок у розвиток медійної сфери в Україні. Наші прагнення – стимулювати зростання українського медіа-ринку шляхом сприяння прозорості, підзвітності та усуненню надмірного регуляторного тиску».
Михайло Хижняк, директор зі стратегічного розвитку SWEET.TV: «Ми прагнемо створювати рівні умови роботи для кожного гравця медіа-ринку України, незалежно від країни його походження. Наразі українські та міжнародні сервіси повинні розвиватися паралельно та об’єднувати свої зусилля в боротьбі проти спільного ворога — піратських ресурсів».
Святослав Горбань, заступник генерального директора, головний комерційний директор «Датагруп», «Воля»: «Ми намагаємось системно привносити у вітчизняну медіа-індустрію найкращі практики регулювання. Саме тому ми приєдналися до Наглядової ради та спільно з нашими партнерами будемо активно обговорювати найважливіші законодавчі ініціативи. Наглядова рада має стати майданчиком, на якому провідні медійні гравці визначатимуть стратегію розвитку для зростання доходів і створення сприятливого клімату для інвестицій у легальний контент».
Контактна особа: Ольга Туркевич, Молодший менеджер із зв'язків з громадськістю та пресою Палати - oturkevych@chamber.ua