Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Події партнерів

Технологія створення Вирішальної Конкурентної Переваги (ВКП): базові принципи

Дата:
19 Лютого 2020
Час:
10:00 - 18:00
Технологія створення Вирішальної Конкурентної Переваги (ВКП): базові принципи

Немає практично жодної компанії, яка б не відчувала нестачу продажів або навіть їх падіння. До того, переважна кількість компаній в B2B середовищі стикається с жорстким тиском по зниженню цін та збільшенню відтермінування платежів. Компанії, які працюють з кінцевим споживачем, також не можуть похвалитися тим, що покупці прямо несуть до них великі гроші. Усі жаліються на необхідність знижувати ціни, давати знижки, постійно проводити цінові акції. Як тільки Ваша компанія стикається з постійним тиском знижувати ціни або надавати інші фінансові блага клієнтам, це означає тільки одне – клієнт не бачить у Вашому продукті для себе нічого того, що його відрізняло б від інших і просто не хоче переплачувати. Шалений ціновий тиск демонструє насправді відсутність вирішальної конкурентної переваги та те, що Ви борсаєтесь у червоному океані.

Запрошуємо на одноденний управлінський практикум від Kyiv-Mohyla Business School та Apple Consulting® розрахований на власників та топ-менеджерів компаній будь-якої галузі. Програма дає повну механіку інструментів, які дозволять Вам самостійно розробити унікальну конкурентну перевагу для свого продукту чи послуги. Навчіться конкурувати шляхом створення «пропозиції цінності», що усуває «болі» клієнта, та забудьте про гру у знижки з урізанням власної маржі!

Під час Програми будемо розглядати шлях створення унікальної цінності для клієнта та шукати точки диференціації продукту:

  • Розуміння трьох правил побудови довготривало успішної компанії
  • Основні принципи роботи довготривало успішної компанії
  • Визначення поняття «цінність» для клієнта та методологію її знаходження
  • Методологію розробки пропозиції цінності для клієнтів
  • Технологію продажів змін всередині компанії
  • Природа спротиву змінам та 5 причин спротиву
  • Складні продажі. Методологія продажу «Пропозиції Цінності»

Аудиторія програми - власники та ТОП-менеджери, які:

  • Хочуть диференціюватися на ринку
  • Знаходяться в постійному тиску зниження цін
  • Відчувають падіння продажів або падіння маржі
  • Хочуть працювати в логіці створення більшої цінності клієнту
  • Віддають перевагу довгостроковим рішенням над короткостроковими оптимізаціями

Автор та викладач Програми – Партнер, СЕО Apple Consulting®, Adjunct professor kmbs, Член Aspen-спільноти Юлія Плієва.

Деталі та реєстрація на програму: https://bit.ly/2G6c4eL

Повна детальна програма: https://applecons.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/Program_Decisive_Competitive_Edge_new-1.pdf

Вартість участі 5500 грн з ПДВ

Для випускників МВА kmbs знижка 10%

Інші події

Офіційні постачальники послуг