Учасники мали нагоду дізнатися, чому маркетинг відіграє важливу роль у запуску та веденні успішного бізнесу, ознайомитися з основами маркетингу, поповнити свій маркетинговий словник, дізнатися про маркетингові стратегії та врешті-решт застосувати ці знання на своєму робочому місці.
Під час першої сесії ми дізнались:
- Як систематизувати джерела зростання прибутку
- Які фактори допомагають збільшити ефективність воронки продажів
- Як дивитися на систему ринкових відносин з позиції прибутковості
- Які ключові ринкові фактори впливають на прибуток та якими з них ми можемо керувати
Доповідач:
Олексій Виноградов
Віце-президент, Бізнес-школа МІМ-Київ. Автор понад 40 публікацій з маркетингу, очолював маркетингові проекти в компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Випускник програм Ross School of Business at the University of Michigan та International Management Teachers Academy.