Процес маркетингового планування не може бути реалізований у відриві від того ринкового контексту. Успішність маркетингових рішень залежить від того, наскільки правильно ви оцінили ключові ринкові фактори. Саме на цьому будуть засновані подальші кроки, починаючи від визначення ідеї продукту, цільових показників зі збуту, закінчуючи вибором структури дистрибуції або комунікаційної політики.
Під час сесії ми розгляули:
- Які напрямки аналізу в маркетингу є визначальними і чому
- Як компанія може оцінити потенційні обсяги продажів
- Яка ринкова інформація може бути використана для тих чи інших цілей
- Які джерела маркетингової інформації, як правило, використовуються на практиці
Доповідач:
Олексій Виноградов
Віце-президент, Бізнес-школа МІМ-Київ. Автор понад 40 публікацій з маркетингу, очолював маркетингові проекти в компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Випускник програм Ross School of Business at the University of Michigan та International Management Teachers Academy.
Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
Середа, 11 березня – Інструменти визначення цільових ринків збуту
Середа, 25 березня – Маркетингове позиціонування
Середа, 8 квітня – Ціноутворення в маркетингу
Середа, 22 квітня – Система управління в стратегічному маркетингу
Середа, 13 травня – Поведінка споживачів
Середа, 27 травня – Управління портфельною стратегією
Середа, 10 червня – Розробка roadmap по впровадженню маркетингової стратегії
Середа, 24 червня – Маркетингові дослідження