Під час заходу учасники мали можливість ознайомитись з найкращими міжнародними підходами до успішного запуску та можливостями їх застосування для бізнесу:
- Домашнє завдання: що потрібно підготувати до запуску продукту?
- Які практичні переваги ви отримаєте від окреслення шляху вашого пацієнта?
- Як визначити правильну цільову аудиторію і чому правильний таргетинг такий важливий?
- Що допоможе передбачити успіх запуску препарату?
Спікер: Світлана Жахалова, керівник маркетингових досліджень в Україні та СНД, IQVIA.
Порядок денний:
9:00-10:00 – Реєстрація та вітальна кава
10:00-11:00 – Презентація
11:00-11:30 – Запитання/відповіді
11:30-12:00 – Кава-брейк