Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Освіта

Сесія AmCham Friday University «Чи вміють співробітники компаній фільтрувати інформацію? Результати дослідження»

Дата:
26 Листопада 2021
Час:
15:00 - 17:00
Місце:
Онлайн
Сесія AmCham Friday University «Чи вміють співробітники компаній фільтрувати інформацію? Результати дослідження»

32% українців визначає достовірність новини інтуїтивно, 42% – ніколи не перевіряють інформацію на достовірність. В рамках лекції були презентовані результати дослідження інфогігієни співробітників компаній з ТОП-50 найкращих роботодавців за версією Forbes.

Під час сесії ми дізнались:

  • як українці споживають інформацію
  • чим відрізняється інфогігієна пересічного українця та працівника компанії з ТОП-50
  • як поточний рівень інфогігієни співробітників / клієнтів впливає на діяльність компанії
  • що варто підготувати заздалегідь, щоб мінімізувати ризики

Доповідач:

Оксана Мороз, засновниця ініціативи з інформаційної гігієни «Як не стати овочем». Оксана майже 20 років працювала в індустрії вірусмейкерів, маніпулюючи громадською думкою. Реалізувала понад 1000 проектів, зокрема працювала на президентських і парламентських виборах, брала участь у виведенні фінустанов з кризи. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес школи. Зараз Оксана пішла з індустрії вірусмейкерів і займається формуваням інформаційної гігієни в українців. Автор книги «Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців».

Контакти

Олександр Шпаковський

Старший координатор з організації заходів

Офіційні постачальники послуг