Під час сесії ми розглянули:
- Які інструменти впливу на поведінку споживача?
- Як створити звичку купувати певний продукт / послугу?
- Що необхідно враховувати при прийнятті стратегічних рішень (емоційні та раціональні аспекти поведінки споживача)?
Доповідач:
Вадим Савельєв, доцент кафедри бізнес-адміністрування, к.е.н., Бізнес-школа МІМ. Бізнес-консультант зі стратегічного планування, маркетингу, бренд-менеджменту. Реалізував більше 300 проектів з розвитку бізнесу для торгово-роздрібних компаній, промислових компаній, банків та інших підприємств сфери послуг.
Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
Середа, 27 травня – Управління портфельною стратегією
Середа, 10 червня – Розробка roadmap по впровадженню маркетингової стратегії
Середа, 24 червня – Ціноутворення в маркетингу