Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Бізнес-школа

Сесія AmCham Business School «Marketing Hub»: «Маркетингове позиціонування»

Дата:
8 Квітня 2020
Час:
16:00 - 18:00
Сесія AmCham Business School «Marketing Hub»: «Маркетингове позиціонування»

Після того, як компанія визначилась із цільовими ринками необхідно чітко донести до споживачів головну ідею – чому саме її продукту має бути віддана перевага. Саме ідея позиціонування лежить в основі стратегії будь-якого бренду. На зустрічі ми обговорили практичні кейси та моделі, які використовуються при пошуку та визначенні ідеї позиціонування.

Зокрема, під час сесії ми говорили:

  • Як правильно оцінити конкурентне поле по окремому продукту?
  • Якою є логіка позиціонування та визначення ключових USP?
  • Які атрибути продукту можуть бути використані в цьому процесі?
  • Як будувати та використовувати перцепційні карти?
  • Як формалізувати ідею позиціонування?

Доповідач:

Олексій Виноградов, Віце-президент, Бізнес-школа МІМ-Київ. Автор понад 40 публікацій з маркетингу, очолював маркетингові проекти в компаніях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Випускник програм Ross School of Business at the University of Michigan та International Management Teachers Academy.

Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
Середа, 22 квітня – Система управління в стратегічному маркетингу
Середа, 13 травня – Поведінка споживачів
Середа, 27 травня – Управління портфельною стратегією
Середа, 10 червня – Розробка roadmap по впровадженню маркетингової стратегії
Середа, 24 червня – Ціноутворення в маркетингу

Партнери

Офіційні постачальники послуг