Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Business School

Сесія AmCham Business School «Ефективні комунікації»: «Як спланувати та координувати дослідження»

Дата:
10 Квітня 2020
Час:
16:00 - 18:00
Сесія AmCham Business School «Ефективні комунікації»: «Як спланувати та координувати дослідження»

Дослідження є критично важливим джерелом інформації для розробки та впровадження будь-якої комунікаційної стратегії. Вони збагачують уявлення комунікаційників про цільові аудиторії (ЦА), демонструють, що ЦА знає, як ставиться та поводиться відносно мети комунікації. Крім того, завдяки дослідженням комунікаційні фахівці можуть відкорегувати мету та інструменти комунікаційних впливів задовго до початку реалізації стратегії.

Під час сесії «Як спланувати та координувати дослідження» ми розглянули наступне:

  • Що таке дослідження: завдання, методи, документи, процедури
  • Типові запити на дослідження та відповідні дослідницькі рішення
  • Дорожня карта проведення дослідження: від виникнення потреби до імплементації результатів
  • Практичні питання: як обрати агенцію, перевірити інструментарій, оцінити польові роботи та якість звіту

Доповідач:

Юлія Масієнко, викладач Old School: Training on Communication&Management. Керуючий партнер MZ Hub. Член Європейської асоціації дослідників громадської думки і маркетингу (ESOMAR). Кандидат психологічних наук. 15+ років дослідницької практики.

Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
П'ятниця, 17 квітня – Споживання медіа: що вам потрібно знати при плануванні комунікаційної стратегії
П'ятниця, 24 квітня – Комунікаційна криза: як попередити та що робити, якщо криза вже сталася

Партнери

Офіційні постачальники послуг