Ефективні комунікації є одним із багатьох факторів, які впливають на імідж компанії. Коли компанія спілкується зі своїми партнерами та громадськістю стандартизовано та послідовно, вона представляє себе професійним підприємством. Коли комунікації носять епізодичний характер і надходять від різних людей, компанія не тільки ризикує мати на виході конфліктуючі між собою повідомлення, але й представляє себе як неорганізована установа. Тому, компаніям вкрай важливо правильно керувати своїми комунікаціями.
Під час першої сесії «Розробка стратегії спілкування: основні кроки та дії» ми розглянули наступне:
- Ситуаційний аналіз
- Комунікаційні завдання
- Комунікаційні повідомлення
- Креативна концепція. Big Idea
- Вибір каналів та форматів комунікації
- Оцінка результатів кампанії
Доповідач:
Іветта Делікатна, партнер ГО Change Communication та агентства комунікаційного консалтингу E'Comm. Має більше 25 років в галузі бізнес та публічних комунікацій. Радник міністра інформаційної політики України в 2015-2017рр. Володарка премії «Кращий тренер в сфері маркетинг комунікацій», 2009, UMG Rating.
Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
П'ятниця, 10 квітня – Як спланувати та координувати дослідження
П'ятниця, 17 квітня – Споживання медіа: що вам потрібно знати при плануванні комунікаційної стратегії
П'ятниця, 24 квітня – Комунікаційна криза: як попередити та що робити, якщо криза вже сталася