Протягом наступного десятиліття ми побачимо більше змін в банківській галузі, ніж за останні 100 років. Новітні технології кардинально змінюють банківську галузь і часу освоїти зміни залишається не так багато. Хоча до 2030 ще десять років, банки вже сьогодні повинні задуматися про те, щоб скорегувати свої бізнес-моделі, забезпечити нові підходи до впровадження інновацій, завдяки чому збільшувати свою цінність для споживача.
Під час презентації ми розглянули:
- Що таке цифрова стратегія?
- Банк майбутнього 2030
- Приклади та складові цифрової стратегії
- Створення екосистем
- Демонстрація – віртуальний когнитивний асистент в банківському контакт-центрі
- Вивчення клієнтського досвіду та омніканальність
- Використання штучного інтелекту
- Трайби
- Навички, необхідні для впровадження цифрової стратегії та упраління інноваціями
- KPMG Matchi – «тіндер» для стартапів
- Приклади архітектури
- Підходи до розробки цифрової стратегії
Доповідач:
Олексій Янковський, Партнер, керівник практики з надання консультаційних послуг у сфері інформаційних технологій і кібербезпеки, KPMG Україна. Олексій має більше ніж 20-річний досвід роботи на керівних посадах в приватних компаніях та в компаніях "великої четвірки", надаючи консультації та реалізуючи проєкти для різних галузей економіки: від фінансової до нафтогазової і від телекомунікаційної до хімічної, та має великий досвід роботи з державними компаніями. Олексій реалізував проєкти з ІТ-трансформації, централізації ІТ-закупівель, розробки стратегії кібербезпеки, керував проєктом з антикризового управління після інциденту з порушення кібербезпеки у великій компанії.