Під час вебінару слухачі ознайомилися з можливостями корпоративного ШІ-асистента Microsoft Copilot. Учасники дізналися про відмінності між безкоштовним корпоративним Copilot Chat та ліцензійним Copilot для M365, їх унікальні можливості та області застосування. Ми розглянули практичні приклади інтеграції обох версій у щоденні робочі процеси з Outlook, Teams, Word, PowerPoint та Excel. Також було приділено увагу питанням інформаційної безпеки при використанні цих ШІ-інструментів у корпоративному середовищі. Спікер продемонстрував, як ефективно автоматизувати рутинні завдання та підвищити продуктивність офісної роботи, дотримуючись усіх стандартів захисту даних компанії.
Питання до обговорення:
- Як обрати оптимального ШІ асистента для роботи: порівняння безкоштовних і ліцензійних модифікацій ШІ-асистентів Microsoft
- Огляд функціоналу та ключових можливостей ШІ-асистента Microsoft Copilot
- Яким чином Microsoft Copilot долає інформаційне перевантаження та прискорює виконання щоденних задач: практична демонстрація застосування
- Чим допоможуть інтелектуальні агенти Copilot у трансформації бізнес-процесів: автоматизація діяльності від аналізу до автономних дій
- Як убезпечити бізнес дані при використанні ШІ-інструментів у корпоративному середовищі
Доповідач:
Катерина Пугачова, Copilot Customer Success Manager, Span. Маючи значний досвід роботи в сфері ІТ, Катерина допомагає українським компаніям будь-якого масштабу трансформувати та вдосконалювати робочі середовища завдяки впровадженню корпоративного ШІ асистента Microsoft 365 Copilot. На посаді Copilot Customer Success Manager у Span Україна, Катерина супроводжує клієнтів на шляху цифрової трансформації, допомагаючи їм не тільки розуміти переваги використання ШІ-рішень, але й надаючи практичні користувацькі рекомендації щодо ефективного використання ШІ-асистента в різних бізнес додатках Microsoft.
Контакти
