Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Освіта

Практичний семінар «Як інформаційні віруси змінюють наше життя та впливають на бізнес. Стара vs Нова реальності»

Дата:
5 Серпня 2020
Час:
10:00 - 12:00
Практичний семінар «Як інформаційні віруси змінюють наше життя та впливають на бізнес. Стара vs Нова реальності»

53% співробітників великих компаній не дотримуються базової інформаційної гігієни. 4519 постів з фейками та маніпуляціями опублікували співробітники компаній за січень-червень 2020. Це дані дослідження 1000 акаунтів співробітників 20 великих компаній.

Відсутність інформаційної гігієни у команди - окрема група ризику для кожного бізнесу, особливо для великого. Поточна ситуація з коронавірусом її активувала. Змінити співробітників в короткостроковій перспективі неможливо. Проте можна почати ефективно цим керувати і, як результат, мінімізувати ризики та почати змінювати ситуацію.

Під час заходу, ми розглянули наступні питання:

  • Як інформаційні віруси модифікують наше мислення та поведінку?
  • Як 2020 трансформував існуючі моделі сприйняття інформації?
  • Ключові типи інформаційних атак - прямі та опосередковані
  • Чому відсутність інформаційної гігієни у співробітників - загроза для компанії?
  • Як захистити себе та бізнес від впливу інформаційних вірусів та інформаційних атак?

Доповідач:

Оксана Мороз, засновниця ініціативи по інформаційній гігієні «Як не стати овочем». Оксана майже 20 років працювала в індустрії вірусмейкерів, маніпулюючи громадською думкою. Реалізувала понад 1000 проектів, зокрема працювала на президентських і парламентських виборах, брала участь у виведенні фінустанов з кризи. Серед її клієнтів були топ-політики і бізнесмени, про яких чув майже кожен українець. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес школи. Зараз Оксана пішла з індустрії вірусмейкерів і займається формуваням інформаційної гігієни в українців. Автор книги «Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців». Матеріали Оксани Мороз регулярно публікують провідні українські ЗМІ, зокрема Українська правда, nv.ua, Радіо НВ тощо.

Партнери

Офіційні постачальники послуг