53% співробітників великих компаній не дотримуються базової інформаційної гігієни. 4519 постів з фейками та маніпуляціями опублікували співробітники компаній за січень-червень 2020. Це дані дослідження 1000 акаунтів співробітників 20 великих компаній.
Відсутність інформаційної гігієни у команди - окрема група ризику для кожного бізнесу, особливо для великого. Поточна ситуація з коронавірусом її активувала. Змінити співробітників в короткостроковій перспективі неможливо. Проте можна почати ефективно цим керувати і, як результат, мінімізувати ризики та почати змінювати ситуацію.
Під час заходу, ми розглянули наступні питання:
- Як інформаційні віруси модифікують наше мислення та поведінку?
- Як 2020 трансформував існуючі моделі сприйняття інформації?
- Ключові типи інформаційних атак - прямі та опосередковані
- Чому відсутність інформаційної гігієни у співробітників - загроза для компанії?
- Як захистити себе та бізнес від впливу інформаційних вірусів та інформаційних атак?
Доповідач:
Оксана Мороз, засновниця ініціативи по інформаційній гігієні «Як не стати овочем». Оксана майже 20 років працювала в індустрії вірусмейкерів, маніпулюючи громадською думкою. Реалізувала понад 1000 проектів, зокрема працювала на президентських і парламентських виборах, брала участь у виведенні фінустанов з кризи. Серед її клієнтів були топ-політики і бізнесмени, про яких чув майже кожен українець. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес школи. Зараз Оксана пішла з індустрії вірусмейкерів і займається формуваням інформаційної гігієни в українців. Автор книги «Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців». Матеріали Оксани Мороз регулярно публікують провідні українські ЗМІ, зокрема Українська правда, nv.ua, Радіо НВ тощо.