Успіх компанії залежить від здатності команди чітко та конструктивно спілкуватися. Існує величезна різниця між розмовою та мовленням, тому необхідно вивчити деякі техніки, щоб налагодити конструктивне спілкування. Ненасильницьке спілкування використовується у багатьох компаніях як інструмент управління конфліктами та як процес, який сприяє взаємоповазі, співпраці, творчості та ефективним зустрічам.
Під час заходу ми говорили про:
- Ненасильницьке спілкування (ННС): спосіб бути людиною навіть в жорстких обставинах
- ННС під час війни
- як працювати з гнівом та агресією – своєю та співрозмовника
- як за звинуваченнями та сильними емоціями побачити справжні потреби людини
- як допомогти собі в важкому емоційному стані замість витрачання енергії на самокритику та самозвинувачення
Доповідач:
Олена Єлісєєва
Бізнес-тренер програм розвитку емоційної компетентності та емоційного лідерства, партнерської комунікації, заснована на методі NonViolent Communication, коуч та психотерапевт керівників.