Наприкінці року заведено формувати стратегію на наступний рік, часто від відділу закупівель вимагають нереальних KPI щодо продажів на нови ринках, пошуку нових замовників. Тому постає надважлива задача – підготувати план пошуку нових партнерів.
Під час заходу ми обговорили наступні теми:
- як знайти надійних та фінансово стабільних партнерів
- як шукати замовників
- як проаналізувати ринок в конкретному регіоні
- як прогнозувати та будувати стратегічні плани розвитку бізнесу
- як проаналізувати ефективність компаній
Доповідач:
Михайло Кольцов
Керівник відділу навчання та розвитку, консультант Світового банку. Михайло працює у сфері аналізу та візуалізації даних, верифікації та використання відкритих даних у прийнятті рішень.