Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Події партнерів

Конференція «Customer Experience Management»

Дата:
17 Вересня 2021
Час:
08:30 - 18:00
Конференція «Customer Experience Management»

Проекти й продажі сьогодні можуть провалитися через дві причини:

  1. ви неякісно вирішуєте проблему, яка є у клієнта
  2. проблема, яку ви вирішуєте, у клієнта не існує

Щоб не потрапити у пастку злиття часу, бюджету та людського ресурсу, варто змінити фокус компанії на клієнтоцентричність. Фокус на яку зводиться до простої, на перший погляд, формули: розумієш бажання та мотиви поведінки клієнта = отримуєш профіт.

Але вся складність у справжньому розумінні бажання – кінцевої мети клієнта. Що очікує від вас клієнт? Він бажає разом з вашим брендом стати кращою версією себе – своєї зовнішності, здоров’я, навичок, стилю життя. Ваша задача зробити клієнта привабливим та ефективним… для його власних клієнтів – його оточення. Його керівників, співробітників, друзів, коханих, близьких.

До речі, світові лідери таку модель взаємодії-трансформації успішно практикують.

  • Netflix не просто створює фільми - він створює фільми разом з глядачем. Режисер живе в кожному з нас
  • Starbucks не просто продає каву, він розвиває кавових гурманів, які вміють оцінювати нові інтеграції складових
  • Spotify створює споcіб поліпшити себе за допомогою музики. Компанія знаходить музику для бігу, фітнесу, йоги – музику як спосіб процвітання людини
  • Farfetch не просто продає модний одяг – бренд створює для вас стильний образ, який перетворює вас на особливо привабливу особу. Він стає вашим особистим стилістом

Як налаштувати клієнтоцентричність – головна тема конференції Customer Experience Management: код клієнтоцентричності, яка відбудеться 17 вересня, у гібридному форматі – у Києві та онлайн (YouTube).

Протягом одного дня бізнес-заходу:

  • ви дізнаєтесь про сучасні моделі клієнтоцентричності у різних галузях на практичних кейсах та прикладах експертів
  • визначите специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити СХ-трансформацію, застосовуючи сучасний клієнтоцентричний підхід
  • отримаєте найкращі практики побудови та адаптації СX-стратегій й визначите точки якісних змін у компанії
  • складете карту СХ-розвитку на 2021-2022 роки, щоб уникати стратегічних помилок й впроваджувати проривні конкурентоздатні СХ-моделі й створити тимачсову монополію у свідомості відданих клієнтів

Приєднатися до учасників бізнес-заходу офлайн або онлайн ви можете за посиланням: https://kagroup.ua/cem

Використайте промокод ACC10 для отримання 10% знижки.

Щоб пришвидшити перехід до клієнтоцентричності, приєднуйтесь командами колег з різних департаментів. Для командної участі у заході ми надаємо формат реєстрації 3 + 1, коли за придбання трьох квитків четвертий – бонусом.

Реєструйтесь на Customer Experience Management – почніть трансформацію клієнтського досвіду просто зараз.

Офіційні постачальники послуг

Приєднатися до нас