Проекти й продажі сьогодні можуть провалитися через дві причини:
- ви неякісно вирішуєте проблему, яка є у клієнта
- проблема, яку ви вирішуєте, у клієнта не існує
Щоб не потрапити у пастку злиття часу, бюджету та людського ресурсу, варто змінити фокус компанії на клієнтоцентричність. Фокус на яку зводиться до простої, на перший погляд, формули: розумієш бажання та мотиви поведінки клієнта = отримуєш профіт.
Але вся складність у справжньому розумінні бажання – кінцевої мети клієнта. Що очікує від вас клієнт? Він бажає разом з вашим брендом стати кращою версією себе – своєї зовнішності, здоров’я, навичок, стилю життя. Ваша задача зробити клієнта привабливим та ефективним… для його власних клієнтів – його оточення. Його керівників, співробітників, друзів, коханих, близьких.
До речі, світові лідери таку модель взаємодії-трансформації успішно практикують.
- Netflix не просто створює фільми - він створює фільми разом з глядачем. Режисер живе в кожному з нас
- Starbucks не просто продає каву, він розвиває кавових гурманів, які вміють оцінювати нові інтеграції складових
- Spotify створює споcіб поліпшити себе за допомогою музики. Компанія знаходить музику для бігу, фітнесу, йоги – музику як спосіб процвітання людини
- Farfetch не просто продає модний одяг – бренд створює для вас стильний образ, який перетворює вас на особливо привабливу особу. Він стає вашим особистим стилістом
Як налаштувати клієнтоцентричність – головна тема конференції Customer Experience Management: код клієнтоцентричності, яка відбудеться 17 вересня, у гібридному форматі – у Києві та онлайн (YouTube).
Протягом одного дня бізнес-заходу:
- ви дізнаєтесь про сучасні моделі клієнтоцентричності у різних галузях на практичних кейсах та прикладах експертів
- визначите специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити СХ-трансформацію, застосовуючи сучасний клієнтоцентричний підхід
- отримаєте найкращі практики побудови та адаптації СX-стратегій й визначите точки якісних змін у компанії
- складете карту СХ-розвитку на 2021-2022 роки, щоб уникати стратегічних помилок й впроваджувати проривні конкурентоздатні СХ-моделі й створити тимачсову монополію у свідомості відданих клієнтів
Приєднатися до учасників бізнес-заходу офлайн або онлайн ви можете за посиланням: https://kagroup.ua/cem
Використайте промокод ACC10 для отримання 10% знижки.
Щоб пришвидшити перехід до клієнтоцентричності, приєднуйтесь командами колег з різних департаментів. Для командної участі у заході ми надаємо формат реєстрації 3 + 1, коли за придбання трьох квитків четвертий – бонусом.
Реєструйтесь на Customer Experience Management – почніть трансформацію клієнтського досвіду просто зараз.