23 роки тому пролунав перший дзвінок у мережі «Київстар». За час своєї діяльності телеком оператор залучив понад 5,4 мільярди доларів інвестицій у телеком галузь України та сплатив до держбюджету податків і зборів на загальну суму 70 мільярдів грн.
9 грудня 1997 року вважається днем народження найбільшого телеком оператора України — «Київстар». За 23 роки роботи оператор став ініціатором багатьох позитивних змін як для клієнтів, так і для ринка телекомунікацій.
У 1998 році «Київстар» першим серед телеком-операторів України розпочав надавати послугу коротких текстових повідомлень sms. У 1999 році першим запровадив послугу мобільного доступу в інтернет — WAP. У 2015 році Київстар першим скасував помегабайтну тарифікацію інтернет трафіку. А в 2018 і 2020 роках з власної ініціативи передав державі частину свого діапазону 1800 МГц і 900 МГц. Завдяки цьому відбувся конкурс на частоти 4G і три мобільні оператори розпочали надавати послуги швидкісної передачі даних за новою технологією. Київстар надає послуги 4G на території, де проживає 85% мешканців України і планує в наступному році збільшити покриття до 95%.
У 2001 році «Київстар» обслуговував 1 мільйон абонентів, а зараз майже 27 мільйонів абонентів мобільного та фіксованого зв’язку.
Мережа «Київстар» починалась із 12 базових станцій, які працювали тільки у місті Києві. Сучасна мережа компанії – це понад 38 тисяч базових станцій та 45 тисяч кілометрів волоконно-оптичних ліній. Інформаційно-аналітичні системи компанії щодня моніторять понад 1000 показників продуктивності мережі, щоб абоненти отримували послуги зв’язку високої якості.
Розвинена телеком інфраструктура – основа технологічного лідерства компанії. Київстар надає такі послуги як Big Data, IoТ, хмарні технології, MobileID, мобільні фінансові сервіси, E-Health, цифрове телебачення та фіксований інтернет та конвергентні послуги, та ін.
Київстар - лідер корпоративної соціальної відповідальності. Оператор співпрацює з Національною поліцією України у розшуку дітей за допомогою SMS-оповіщень, разом із «Українською біржою благодійності» започаткував проєкт SMS-благодійності «Дитяча надія», запровадив платформу з онлайн уроками з нових мобільних технологій для літніх людей. Під час пандемії COVID-19 Київстар надав абонентам безкоштовних послуг зв’язку на суму 50 млн гривень, а також виділив 30 млн грн для закупівлі апаратів штучної вентиляції легень, захисних костюмів для медиків, тощо.
Протягом 2020 року Київстар визнано найкращим роботодавцем України, найдорожчим національним брендом, телеком-оператором року, найбільшим платником податків у телеком галузі та лідером соціальної відповідальності. Соціальний проєкт Київстар "Смартфон для батьків" отримав найпрестижнішу мыжнародну нагороду в галузі комунікацій - European Excellence Awards.