Компанія, що надає рішення у сфері комунікацій на основі штучного інтелекту, була визнана переможцем у категоріях «Революційний внесок», «Найкраще рішення для боротьби з шахрайством» та «Найкраща інтеграція ШІ».
МАДРИД, Іспанія. 23 вересня 2024 р. — GMS, компанія, що надає комунікаційні рішення у на базі штучного інтелекту для мобільних операторів та підприємств, сьогодні оголосила, що була визнана переможцем у трьох категоріях на премії Antonio Meucci Global Telco Awards 2024. GMS отримала визнання за свою інноваційність, проривні технології та значний вплив на індустрію у трьох основних категоріях. У категорії «Революційний внесок» журі високо оцінило GMS за значні технологічні досягнення та інноваційний підхід, що забезпечує етичне, інклюзивне та масштабоване рішення на базі штучного інтелекту. У категорії «Найкраще рішення для боротьби з шахрайством» GMS отримала визнання за розробку надійного рішення для боротьби з шахрайством широкого спектру, яке використовує передові технології штучного інтелекту та машинного навчання. Нарешті, у категорії «Найкраща інтеграція ШІ» оцінювачі відзначили GMS за зразкове застосування штучного інтелекту, яке ефективно задовольняє потреби як операторів мобільного зв’язку, так і користувачів.
Премія Antonio Meucci Global Telco Awards відзначає компанії та лідерів, які зробили видатний внесок у розвиток глобальної телекомунікаційної екосистеми. Номінантів оцінюють за їхні унікальні та революційні комунікаційні пропозиції у майже 30 категоріях, включаючи телекомунікації, SMS, голосовий зв’язок, OTT, IT та IoT. Суддівство ґрунтується виключно на результатах діяльності організації протягом попереднього року, щоб забезпечити визнання тих, хто досяг найбільш видатних, значущих та інноваційних результатів.
«Для нас велика честь бути визнаними золотими медалістами на престижній премії Antonio Meucci», — сказав Вова Гернешій, директор з розвитку продуктів GMS. «Це визнання у трьох категоріях відображає місію GMS — будувати довіру між брендами та клієнтами через партнерство та спільне створення цінності. Ці нагороди надихають нас продовжувати виявляти можливості для зростання та розробляти безпечні, захоплюючі рішення на основі ШІ, які формують наступне покоління клієнтського досвіду».
GMS допомагає підприємствам передбачати потреби своїх клієнтів і бути на крок попереду трендів. Використовуючи неперевершений потенціал ШІ для фундаментальних змін у галузі, надійні рішення GMS, експертні знання та унікальне положення сприяють створенню надійного та якісного клієнтського досвіду, зростанню доходів та ефективності бізнесу для брендів. Рішення GMS на основі штучного інтелекту пропонує гібридну архітектуру, що базується на конкретних потребах клієнтів — від простих чат-ботів на основі правил до контекстних чат-ботів на базі ШІ, посилених генеративним ШІ. Моделі ШІ, розроблені для конкретних потреб клієнтів, підтримують кілька параметрів та можуть бути застосовані в різних сценаріях використання, на різних мовах і відповідаючи голосу бренду, бізнес-цілям та конкретним викликам кожної компанії.
Друга щорічна церемонія нагородження Antonio Meucci Global Telco Awards відбулася 18 вересня о 19:15 за центральноєвропейським літнім часом. Більше інформації на сайті: www.antoniomeucci.com.
Про GMS
GMS — це партнер у сфері комунікаційних рішень на основі штучного інтелекту для операторів мобільного зв’язку та підприємств у всьому світі. Глибоке розуміння GMS меседжингового бізнесу операторів та підприємств, експертиза у захисті мережі та глобальне покриття закладають основу для того, щоб GMS рухалася в майбутнє, створюючи рішення на основі штучного інтелекту, які забезпечують відмінну взаємодію з клієнтами та винятковий клієнтський досвід. Завдяки останнім придбанням GMS розширила своє портфоліо продуктів генеративним та розмовним ШІ, а також покращила технічні можливості CpaaS від GMS. Нова продуктова пропозиція GMS допомагає бізнесу рости, підвищувати операційну ефективність та будувати довіру між брендами та їхніми клієнтами.
Детальніше на: www.gms.net/uk.