Минулого року 200 млн грн на благодійність і $1 млн на відновлення кардіологічного центру цьогоріч – це лише частина масштабної допомоги, яку PepsiCo надає Україні. Компанія обʼєднує зусилля з провідними організаціями, створюючи потужний механізм змін у різних сферах: від забезпечення продовольчої безпеки до відновлення медичної інфраструктури.
PepsiCo спрямувала 200 млн грн на благодійність в Україні у 2023 році, зокрема, передала мільйони порцій їжі потребуючим і допомогла тисячам дітей отримати життєво необхідну медичну допомогу. Така діяльність – яскравий приклад того, як великий бізнес може ефективно розв’язувати нагальні соціальні проблеми.
Щодня 2800 співробітників PepsiCo роблять вагомий внесок в економічну стабільність України і добробут місцевих громад. Робота трьох заводів компанії – двох виробничих комплексів у Миколаївській області, де виготовляються снеки і напої, та заводу з виробництва молочної продукції та дитячого харчування на Київщині – дають змогу безперебійно постачати до полиць магазинів якісну продукцію.
Приклад компанії показує, що коли великий бізнес бере на себе відповідальність за розвиток суспільства, результати можуть бути вражаючими. «Наша місія – не лише забезпечувати споживачів якісними продуктами харчування та напоями. Ми пишаємося тим, що обʼєднуємо наших співробітників, партнерів і залучаємо ресурси для підтримки українських громад у непрості часи», – наголошує Олександр Кисельов, генеральний директор PepsiCo в Україні.
КМБФ «Фудбенк»: їжа з теплом
12 років співпраці з PepsiCo у сфері продовольчої безпеки: генеральна директорка КМБФ «Фудбенк» Юлія Лемберг наголошує на важливості тривалого партнерства. За останні півтора року воно дало змогу врятувати й передати понад 2 млн порцій їжі в 17 областях України. Завдяки фінансуванню PepsiCo Foundation було створено сучасний склад, через який вдалося перерозподілити 2,6 млн кг продуктів, які в іншому випадку могли бути втрачені.
Юлія Лемберг зазначає, що особливо важливим став проєкт «Їжа з теплом»: «У межах ініціативи забезпечили понад 345 000 порцій гарячої їжі у восьми областях України, зокрема на прифронтових територіях. Цей проєкт, реалізований спільно з PepsiCo, став справжнім рятівним колом для багатьох українців, які опинилися у складних життєвих обставинах через велику війну».
БФ «Благомай»: партнерство заради дітей
В.о. директора БФ «Благомай» Кіра Сиротенко каже, що 12 років співпраці з PepsiCo були надзвичайно продуктивними. За цей час реалізовано десятки благодійних ініціатив, зокрема і масштабний національний проєкт «Тепло для немовлят».
«Нам вдалося значно забезпечити потребу в реанімобілях та інкубаторах для немовлят у Київській, Миколаївській областях, Запоріжжі та Дніпрі. 41 інкубатор і два реанімобілі було передано й у результаті врятовано понад 300 дитячих життів. І це тільки за перші шість місяців роботи. За декілька років наші лікарні зможуть вберегти понад 10 000 дітей», – ділиться пані Кіра.
Окремої уваги заслуговує проєкт «Благомай HUB», якому нещодавно виповнився один рік, завдяки якому 4900 дітей із соціальних категорій отримали доступ до якісної освіти. В межах проєкту проведено понад 500 освітніх подій і залучено 212 досвідчених лекторів. «Благомай HUB» став справжнім місцем розвитку і безпечним простором для підлітків, де вони розкривають потенціал та отримують належні знання для майбутнього.
Глобальний договір ООН в Україні: підтримка малого агробізнесу
Тетяна Сахарук, генеральна директорка Глобального договору ООН в Україні, розповідає про програму SEED, яка реалізується за підтримки PepsiCo Foundation:
«Проєкт уже три роки допомагає українським аграріям відновлювати і розвивати мікро- та малі бізнеси. За цей час ми стали свідками зворушливих історій стійкості та надії: сімейні господарства, знищені війною, знову оживають завдяки спільним зусиллям. Понад 400 учасників отримали знання з управління фінансами, маркетингу та проєктного менеджменту.
Програма не лише навчає, а й надає гранти на розвиток кращих проєктів, що дає змогу втілювати знання в реальність. Ми горді тим, що підтримуємо підприємців, які, попри всі труднощі, продовжують працювати заради України. Завдяки партнерству з PepsiCo ми можемо забезпечити довгострокову підтримку та закласти основу для стійкого майбутнього країни».
Ukrainian Food Foundation: новий формат гуманітарної підтримки
Співзасновник і CEO БО Ukrainian Food Foundation Андрій Береговий розповідає про інноваційний підхід до розв’язання проблеми голоду. За підтримки PepsiCo було створено Food Foundation Hub – комплексний проєкт, що охоплює підземний продовольчий термінал, професійну кухню гарячих страв і перший в Україні благодійний ресторан.
Результати роботи Food Foundation Hub говорять самі за себе. Лише за 2023 рік було передано понад 350 т продукції PepsiCo, а з лютого до серпня 2024-го термінал прийняв майже 400 т благодійних вантажів від різних компаній-донорів. Варто відзначити активність волонтерів PepsiCo, які з березня до серпня 2024 року зібрали майже 50 т продуктових наборів для внутрішньо переміщених осіб. Загалом завдяки співпраці компанії та фонду понад 300 000 українців отримали необхідну допомогу, а на благодійність було передано понад 2 700 000 порцій їжі.
«Уявіть майбутнє, де їжа цінується, а не витрачається марно. З такими надійними партнерами, як PepsiCo, я можу собі добре його уявити», – каже Андрій Береговий.
БФ «Твоя опора»: відновлення медичної інфраструктури
Липень 2023 року став початком потужного партнерства між PepsiCo та БФ «Твоя опора». Першим спільним проєктом було придбання сучасного неонатального реанімобіля вартістю понад 6 млн грн для Київської обласної дитячої лікарні №2 у Білій Церкві. Наймасштабнішим – відновлення Центру дитячої кардіології та кардіохірургії, який знаходиться на території НДСЛ «Охматдит» і зазнав значних руйнувань унаслідок ракетного удару.
PepsiCo спрямує $1 млн на відновлення операційно-реанімаційного блоку центру. Додатково в межах цього проєкту два реанімобілі буде передане лікарням, які допомагали у подоланні наслідків атаки.
«І це лише перші сторінки великої книги нашого партнерства про те, як ми разом зробимо світ кращим. Адже за добрими справами PepsiCo в Україні – тисячі врятованих маленьких життів», – наголошує засновниця фонду Валерія Татарчук.