Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Vodafone пропонує подбати про близьких через свій мобільний додаток

Сьогодні вже третина власників смартфонів в мережі Vodafone Україна використовує додаток My Vodafone або його веб-версію – my.vodafone.ua. Завдяки цьому сервісу самообслуговування, більшість питань, включаючи питання стосовно тарифів, послуг та підключення сервісів, користувачі My Vodafone вирішують самостійно, без походів в магазин Vodafone і навіть без дзвінків у контакт-центр.

Важлива особливість додатка My Vodafone, яка зараз дуже актуальна, – користувач також може додати в акаунт номери своїх близьких і завжди мати можливість перевіряти, чи достатньо у них коштів на рахунку, скільки залишилося хвилин або гігабайт інтернету. За необхідності відразу ж можна поповнити рахунок без комісії – і ніякої готівки. За останній місяць кількість безготівкових поповнень рахунку – через My Vodafone – збільшилася на 22% і продовжує зростати. Також зростає популярність розділів розважальних послуг.

Vodafone Україна закликає під час карантину максимально використовувати можливості віддаленого управління і обслуговування My Vodafone, щоб залишатися на зв'язку самому і допомагати в цьому своїм близьким.

Крім того, в My Vodafone можна обміняти свої мобільні бонуси на те, що зараз найбільше потрібно – безкоштовні хвилини спілкування або гігабайти трафіку, знижки на продукти харчування, господарські товари тощо.

Завантажити додаток можна на Google Play і App Store. При використанні мобільного застосування або його веб-версії трафік не тарифікується.

Офіційні постачальники послуг