Коронавірус COVID-19 представив нові пріоритети та оновив ключові напрямки діяльності для низки органів державної влади, у тому числі для Антимонопольного комітету України. Тому, певні галузі бізнесу, які продовжують працювати у поточних реаліях карантину, вимушені приділяти особливу увагу таким питання, як ціноутворення, реклама та дистрибуція. АМКУ вже ініціював низку справ після нещодавних зростань цін на продукти харчування, а також за ознаками недобросовісної конкуренції в рекламі фармацевтичних препаратів. Таким чином, на сьогоднішній день бізнес має приділяти ще більше уваги основним пріорітетам в роботі регулятора.
Зокрема, під час семінару ми розглянули:
- Особливості взаємодії з АМКУ в умовах карантину. На що звернути увагу?
- Контроль за цінами на продукти харчування, ліки та товари першої необхідності. У чому компетенція АМКУ?
- Основні індустрії контролю АМКУ, чого чекати бізнесу?
- Рітейл та аптеки вже відчули першу хвилю запитів та відкриттих АМКУ справ. Хто ще у зоні ризику?
- Особливості контролю АМКУ за рекламою
Доповідачі:
Олексій Хмельницький, Голова Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
Сергій Денисенко, партнер, Aequo. Сергій має 15-річний практичний досвід в галузі антимонопольного та конкурентного права. Основні напрямки роботи – отримання дозволів на концентрацію та узгоджені дії, захист від недобросовісної конкуренції та дотримання конкурентного законодавства. Сергій захищає інтереси клієнтів у ході розслідувань антиконкурентних узгоджених дій та зловживання монопольними положеннями. Сергія названо Юристом року в сфері антимонопольного права по версії Best Lawyers 2020.