Компанія «Делойт» в Україні запрошує на презентацію третього щорічного дослідження щодо споживацькі настрої українців. Захід відбудеться 30 березня об 11:00 годині (за київським часом) у прямому ефірі на каналі Deloitte Ukraine в YouTube. Реєстрація вже відкрита.
Повномасштабне вторгнення кардинально змінило наші споживацькі настрої. «Делойт» в Україні дослідив, що купували українці протягом 2022 року, як ставилися до компаній, які продовжують працювати в росії, скільки донатили на ЗСУ та на чому почали економити.
Дослідження презентує Олександр Ямпольський, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні. Також у заході візьмуть участь представники компаній-лідерів українського ритейлу, які розкажуть, як їм вдалося тримати міцний тил, реорганізувати бізнес й адаптуватися до потреб споживачів в умовах війни. Окрім того, спікери поговорять про те, яким буде вітчизняний ритейл після перемоги України.
Серед підтверджених спікерів:
- Дмитро Деревицький, голова ради директорів ГК «АЛЛО»;
- Андрій Логвін, засновник і CEO Kasta;
- Марина Сергієнко, СЕО «КОЛО»;
- Вадим Орлов, CEO «Антошка».
Коли: 30 березня об 11:00 годині (за київським часом).
Місце зустрічі: YouTube.
Участь у заході безкоштовна. Реєстрація обов’язкова й доступна за посиланням.
Якщо у вас виникли будь-які запитання щодо заходу, звертайтеся до Юлії Балаклеєнко (ybalakleienko@deloitte.ua).