Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Події партнерів

Онлайн-презентація дослідження «Споживацькі настрої українців після повномасштабного вторгнення»

Дата:
30 Березня 2023
Час:
11:00 - 13:00
Місце:
Онлайн
Онлайн-презентація дослідження «Споживацькі настрої українців після повномасштабного вторгнення»

Компанія «Делойт» в Україні запрошує на презентацію третього щорічного дослідження щодо споживацькі настрої українців. Захід відбудеться 30 березня об 11:00 годині (за київським часом) у прямому ефірі на каналі Deloitte Ukraine в YouTube. Реєстрація вже відкрита.

Повномасштабне вторгнення кардинально змінило наші споживацькі настрої. «Делойт» в Україні дослідив, що купували українці протягом 2022 року, як ставилися до компаній, які продовжують працювати в росії, скільки донатили на ЗСУ та на чому почали економити.

Дослідження презентує Олександр Ямпольський, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні. Також у заході візьмуть участь представники компаній-лідерів українського ритейлу, які розкажуть, як їм вдалося тримати міцний тил, реорганізувати бізнес й адаптуватися до потреб споживачів в умовах війни. Окрім того, спікери поговорять про те, яким буде вітчизняний ритейл після перемоги України.

Серед підтверджених спікерів:

  • Дмитро Деревицький, голова ради директорів ГК «АЛЛО»;
  • Андрій Логвін, засновник і CEO Kasta;
  • Марина Сергієнко, СЕО «КОЛО»;
  • Вадим Орлов, CEO «Антошка».

Коли: 30 березня об 11:00 годині (за київським часом).

Місце зустрічі: YouTube.

Участь у заході безкоштовна. Реєстрація обов’язкова й доступна за посиланням.

Якщо у вас виникли будь-які запитання щодо заходу, звертайтеся до Юлії Балаклеєнко (ybalakleienko@deloitte.ua).

Інші події

Офіційні постачальники послуг