Більшість клієнтів Київстар, які обслуговуються за договором – фізичні та юридичні особи – зможуть користуватися послугами оператора під час карантину навіть без поповнення рахунку.
Для контрактних клієнтів фізичних осіб та бізнес-клієнтів Київстар збільшив ліміти в рамках послуги «Відстрочка платежу». Це дозволить клієнтам відтермінувати оплату за послуги, використані в березні 2020 і сплачувати їх вже в квітні.
Для абонентів, які не користуються кредитними лімітами, Київстар до 4 квітня скасовує комісію при замовлені додаткових коштів. Завдяки цьому клієнти зможуть і далі користуватися зв’язком та матимуть додатковий час щоб поповнити рахунок. Детальні умови замовлення для контрактних абонентів доступні за цим посиланням, а для бізнес-клієнтів тут.
Абоненти, які перейшли на контракт скориставшись опцією «Відкладене підключення», тобто підписали договір без наявності на той момент необхідних документів, будуть і далі користуватися всіма послугами, а необхідні документи зможуть надати вже після завершення карантину.
Це чергові кроки компанії, щоб допомогти українцям спільно подолати тимчасові складнощі та адаптуватись до змін, які виникають через режим карантину. Раніше Київстар надав для своїх абонентів в Україні безлім для дзвінків на номери гарячих ліній МОЗ України, Центру громадського здоров’я, Урядового контакт-центру та інші, де можна дізнатись інформацію про заходи профілактики. Також без списання мегабайтів мобільного інтернету абоненти можуть користуватись інформаційно-довідковими сайтами урядових установ: moz.gov.ua, phc.org.ua, covid19.com.ua та іншими ресурсами.
Окрім того для абонентів у роумінгу Київстар зробив безкоштовними дзвінки на номери інформаційної гарячої лінії МЗС України. Абонентам передплати у роумінгу нараховано по 60 грн для послуг зв’язку, а контрактним абонентам – по 10 безкоштовних хвилин.
*Ліміти в рамках послуги «Відстрочка платежу» збільшені до 31 березня включно. Для абонентів, які будуть продовжувати користуватися послугами без оплати – ліміти будуть автоматично продовжені до 4 квітня включно. Це зроблено, щоб абоненти, які не користуються послугами до 31 березня – потім не переплачували.