Існує 3 міфа щодо маркетингових досліджень: довго, дорого, неефективно. Під час сесії ми розглянули:
- Що таке маркетингові дослідження та чому це є раціональною інвестицією для компанії
- Як розвивати бізнес за допомогою маркетингових досліджень, як вони можуть зекономити гроші та приймати правильні рішення
- Чим відрізняються кількісні від якісних досліджень та в яких випадках вони краще працюють
- Поради та прийоми, коли немає ані часу, ані фінансів для «великих» досліджень
Доповідач:
Наталія Бухалова
Директор, UMG
Викладач, Бізнес-школа МІМ
Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
Середа, 8 квітня – Маркетингове позиціонування
Середа, 22 квітня – Система управління в стратегічному маркетингу
Середа, 13 травня – Поведінка споживачів
Середа, 27 травня – Управління портфельною стратегією
Середа, 10 червня – Розробка roadmap по впровадженню маркетингової стратегії
Середа, 24 червня – Ціноутворення в маркетингу