Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Бізнес-школа

Сесія AmCham Business School «Marketing Hub»: «Маркетингові дослідження»

Дата:
25 Березня 2020
Час:
11:00 - 13:00

Існує 3 міфа щодо маркетингових досліджень: довго, дорого, неефективно. Під час сесії ми розглянули:

  • Що таке маркетингові дослідження та чому це є раціональною інвестицією для компанії
  • Як розвивати бізнес за допомогою маркетингових досліджень, як вони можуть зекономити гроші та приймати правильні рішення
  • Чим відрізняються кількісні від якісних досліджень та в яких випадках вони краще працюють
  • Поради та прийоми, коли немає ані часу, ані фінансів для «великих» досліджень

Доповідач:

Наталія Бухалова
Директор, UMG
Викладач, Бізнес-школа МІМ

Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
Середа, 8 квітня – Маркетингове позиціонування
Середа, 22 квітня – Система управління в стратегічному маркетингу
Середа, 13 травня – Поведінка споживачів
Середа, 27 травня – Управління портфельною стратегією
Середа, 10 червня – Розробка roadmap по впровадженню маркетингової стратегії
Середа, 24 червня – Ціноутворення в маркетингу

Партнери

Офіційні постачальники послуг