Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Business School

Сесія AmCham Business School «Marketing Hub»: «Маркетингові дослідження»

Дата:
25 Березня 2020
Час:
11:00 - 13:00

Існує 3 міфа щодо маркетингових досліджень: довго, дорого, неефективно. Під час сесії ми розглянули:

  • Що таке маркетингові дослідження та чому це є раціональною інвестицією для компанії
  • Як розвивати бізнес за допомогою маркетингових досліджень, як вони можуть зекономити гроші та приймати правильні рішення
  • Чим відрізняються кількісні від якісних досліджень та в яких випадках вони краще працюють
  • Поради та прийоми, коли немає ані часу, ані фінансів для «великих» досліджень

Доповідач:

Наталія Бухалова
Директор, UMG
Викладач, Бізнес-школа МІМ

Слідкуйте за наступними розсилками, щоб не пропустити жодного заходу:
Середа, 8 квітня – Маркетингове позиціонування
Середа, 22 квітня – Система управління в стратегічному маркетингу
Середа, 13 травня – Поведінка споживачів
Середа, 27 травня – Управління портфельною стратегією
Середа, 10 червня – Розробка roadmap по впровадженню маркетингової стратегії
Середа, 24 червня – Ціноутворення в маркетингу

Партнери

Офіційні постачальники послуг