Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Vodafone: особливий зв’язок між нами не зруйнувати

Vodafone запустив іміджеву кампанію

В рамках нової іміджевої кампанії Vodafone випустив відео за участі Олега Псюка, лідера відомого музичного гурту Kalush та переможця Євробачення 2022. Сюжет ролика переповідає мрії кожного українця та українки – про повернення додому, зустріч з близькими, відбудову та про те, як українці, об’єднуючись, перетворюють ці мрії на реальність.

«Можна зруйнувати мости, але не зв’язок між нами!», – стверджує головний герой ролика, створеного, щоб підтримати Україну і українців у ці складні часи і надати віру у те, що разом ми зможемо все.

«Разом ми зможемо» – цей слоган Vodafone надзвичайно актуальний сьогодні. Адже як ніколи раніше нам всім потрібна зараз підтримка – наших близьких, сусідів, брендів, які ми любимо, бізнесів, послугами яких ми користуємось. Цей зв‘язок між нами і робить нас однією країною, де б ми не знаходились. Він дає нам впевненість у тому, що ми все відновимо разом», – коментує Андрій Отрощенко, директор з маркетингу Vodafone Україна.

Відео знімали протягом двох днів під Іванковом та Гостомелем у Київській області. Процес зйомок значно відрізнявся від роботи у мирні часи. Отримання спеціальних дозволів, підвищений рівень безпеки, а також мінімізація кількості людей на майданчику – це базові речі, яких відтепер треба дотримуватися. Однак найскладніший етап – бачити на власні очі всі завдані країні руйнування.

Мережа Vodafone в цій області зазнала також суттєвих пошкоджень під час окупації, цілу низку об’єктів зв’язку довелось будувати заново. Більше половини ушкоджених базових станцій Vodafone вдалось повернути в ефір протягом першого місяця відновлювальних робіт.

Станом на сьогодні 99% мережі Vodafone у Київській області знову працює. «Особливий зв’язок між нами не зруйнувати»  – такий маніфест проголошує Vodafone своїми діями та втілює у новій кампанії, над якою пацювали:

Креативна агенція – McCann

Продакшн-студія – Гвардія

Режисер – Макс Ксьонда

З боку Vodafone:

Власюк Ніна – начальниця департаменту бренд-комунікацій

Бочарова Аліна – старша бренд-менеджерка, національні та регіональні продукти та послуги

Скурлатова Олена - бренд-менеджерка, національні продукти та послуги

Відео доступне за посиланням.

Офіційні постачальники послуг