Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

«Абонент на зв’язку» – Vodafone повідомить про появу в мережі абонента, з яким втрачено зв’язок

Клієнти Vodafone мають змогу переконатися, що рідні та близькі знову на зв’язку і точно отримали надіслані повідомлення. Безкоштовна функція від Vodafone «Абонент на зв’язку» дозволяє дізнатися, чи адресат отримав повідомлення і чи є у нього зв’язок.

Щоб не пропустити момент, коли близька людина знов буде в мережі, потрібно  поставити знак оклику і пробіл перед текстом SMS: «![пробіл]Текст вашого повідомлення». Абонент отримає текст в звичайному форматі, без знаку оклику. Коли адресат отримає повідомлення, відправник одразу дізнається про це в отриманому SMS з текстом «Повідомлення успішно доставлено. Абонент на зв’язку».

Якщо повідомлення не отримано впродовж 72 годин після відправки, відправнику прийде таке повідомлення: «SMS не доставлено. Немає зв’язку з абонентом або помилка в номері».

Функція безкоштовна і доступна для всіх клієнтів Vodafone Україна. Відправляти SMS можна на номери всіх операторів України. Вартість відправки SMS – згідно з умовами тарифного плану.

Для того, щоб скористатись функцією «Абонент на зв'язку» потрібно пересвідчитись, що функція «Отримувати звіт про доставку» відключена у налаштуваннях телефону в розділі «Повідомлення». Детальні інструкції, як зрозуміти, що «Абонент на зв’язку», за посиланням: https://www.vodafone.ua/services/network/abonent-na-zvyazku

Офіційні постачальники послуг