Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Carlsberg Group скоротила викиди CO2 на 40% з 2015 року: ESG-звіт-2021

Carlsberg Group скоротила викиди CO2 на 40% з 2015 року: ESG-звіт-2021

Carlsberg Group оприлюднила ESG-звіт за 2021 рік. Цей звіт про навколишнє середовище, соціальне та корпоративне управління показує прогрес компаній Групи у досягненні цілей на 2022 і 2030 роки, що визначені у глобальній програмі зі сталого розвитку «ЦІЛЬ 4 НУЛІ: разом заради майбутнього».

Основні досягнення Carlsberg Group представлено в кожній із частин програми «ЦІЛЬ 4НУЛІ: разом заради майбутнього»: НУЛЬ вуглецевого сліду, НУЛЬ втрат води, НУЛЬ безвідповідального споживання й НУЛЬ нещасних випадків.

Carlsberg Group співпрацює з партнерами та постачальниками, щоб зменшити вуглецевий слід у всьому ланцюжку створення продукції, включаючи джерела сировини, паковання та холодильне обладнання. У 2021 році компанії Групи зменшили викиди вуглецю на 40% порівняно з 2015 роком, підписали зобов’язання Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA) – Planet Pledge про сталі маркетингові комунікації, а також отримали нагороду – рейтинг «А» від CDP за прозорість та дії щодо зміни клімату і збереження води.

Компанія щороку інвестує в нові технології, які допомагають варити пиво з використанням меншої кількості води. Серед досягнень 2021 року: зменшили споживання води на 21% порівняно з 2015 роком, скоротили споживання води на пивоварнях у зонах підвищеного водного ризику на 35% порівняно з 2015 роком.

Одним із головних завдань Carlsberg Group є розвиток культури відповідального споживання пива, а також попередження продажу алкоголю неповнолітнім. Компанії Групи надають прозору інформацію про свою продукцію, а також пропонують споживачам безалкогольну альтернативу. Щорічна кампанія до Всесвітнього дня відповідального споживання пива охопила 33,6 мільйона людей у всьому світі. А партнерський проєкт-інтерв’ю Carlsberg Ukraine за участі журналіста Анатолія Анатоліча та відомих українських батьків і їхніх дітей-підлітків був відзначений як один із найкращих, оскільки сприяє сімейному спілкуванню та розвиває відповідальне ставлення до алкоголю.

Усі компанії Carlsberg Group велику увагу приділяють безпечним умовам праці, а тому спрямовують інвестиції у комплексне навчання з акцентом на безпечну поведінку на робочому місці.

Бізнес Carlsberg Group відіграє важливу роль в економіці, ланцюгах поставок і громад в усьому світі. Група забезпечила прямі робочі місця більш як для 39 000 людей, а непряма зайнятість становить ще приблизно 1,09 мільйона осіб, що приносить глобальну економічну вартість близько 96 мільярдів данських крон. Ознайомитися з повним ESG-звітом можна тут.

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group і щороку публікує звіти зі сталого розвитку в Україні, з якими можна ознайомитися тут. Невдовзі компанія поділиться своїми результатами у сфері ESG за 2021 рік.


Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. У складі Carlsberg Ukraine – заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/

Офіційні постачальники послуг