Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Гендиректор Carlsberg Ukraine провів дискусію від UNIC: «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися»

Гендиректор Carlsberg Ukraine провів дискусію від UNIC: «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися»

19 жовтня Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine, став модератором дискусії «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися». Захід організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI).

UNIC розпочала широку програму про комплаєнс як здорову норму ведення бізнесу в Україні. Лідери українського бізнесу хочуть працювати доброчесно та за єдиними правилами, адже це робить бізнес стійким, системним і зрозумілим, а країну – успішною. Тому UNIC об’єднала керівників провідних компаній і світових експертів для обговорення й надання інструментів, як зробити компанію сильною, залучити інвестиції та вивести бізнес на глобальний ринок.

Дискусія «Комплаєнс – етика майбутнього: до чого готуватися» об’єднала чотирьох спікерів, серед яких:

  • Андрій САМОЙЛОВИЧ, генеральний директор Sandoz Ukraine,
  • Сергій МІЛЬМАН, засновник і СЕО компанії YouControl,
  • Дмитро БОРОДАЙ, принципал інвестиційного фонду Horizon Capital,
  • Андрій РОЖДЕСТВЕНСЬКИЙ, виконавчий директор Центру лідерства УКУ, член Правління Transparency International.

Мета заходу – донести ідею про те, що комплаєнс – це невід’ємна норма успішного бізнесу. Учасники дискусії наголосили на тому, що комплаєнс – насамперед самопозиціонування бізнесу. Компанія має одразу проводити так звані «червоні лінії» та показувати, що для неї переступати межі доброчесності неприпустимо. Політика доброчесності – це основа для сталості, захищеності й можливості працювати успішно. За даними YouControl, прогрес комплаєнсу в Україні вже зафіксовано, оскільки зростає затребуваність перевірки контрагентів. У 2020 році контрагентів перевіряли понад 50 млн разів, а в 2019-му – близько 40 млн.

«Комплаєнс – це універсальний підхід для ведення відповідального бізнесу. Його основа – налагодження прозорих взаємин з партнерами, співробітниками, контрагентами, громадськістю. Це дещо більш широке, ніж просто боротьба з корупцією та хабарництвом. Ідеться і про ділову етику, і права людини в найширшому розумінні. У Carlsberg Ukraine комплаєнс діє. Саме це дає мені змогу говорити, що компанії в Україні можуть працювати прозоро й успішно. Завдяки системності та відповідальності Carlsberg Ukraine вдається бути лідером ринку, одним із найкращих роботодавців країни та входити до списку 30 платників податків уже не перший рік», – коментує Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

У Carlsberg Ukraine діє глобальна стратегія SAIL’22. Вона визначає загальні правила етичної поведінки, які стосуються усіх працівників та партнерів. Програма складається з трьох ключових елементів: кодекс етики та поведінки; анонімна система Speak up, через яку можна повідомляти про будь-які підозри у вчиненні неправомірних дій; політики та інструкції, які стосуються провідних сфер діяльності компанії. Це допомагає компанії вести бізнес ефективно та прозоро. У 2020 році  Carlsberg Ukraine посіла друге місце в Індексі прозорості українських компаній.


Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen тощо. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/

Офіційні постачальники послуг