«Календар сталих звичок» – проєкт компанії Carlsberg Ukraine. Його створили для користувачів, які хочуть вести більш усвідомлений спосіб життя. У новій частині календарю розглядаються теми з саморозвитку та питання щодо зменшення гендерної й соціальної нерівності.
Усі звички об’єднані під гаслом «Вчитися ніколи не пізно». Ви дізнаєтеся, хто такий SDG-амбасадор і як ним стати, навіщо дивитися TEDx, де та як дарувати книжки, які вам уже не потрібні. Крім цього, ви знайдете посилання на тренінг для молодих підприємців від Британської ради, онлайн-курс позитивних змін і сталого розвитку й інші джерела для саморозвитку.
Аби щомісяця отримувати поради щодо формування корисних звичок, виберіть на сайті зручну для себе платформу (Google, iOS, Outlook) і синхронізуйте «Календар сталих звичок» із календарем на своєму смартфоні.
«Календар сталих звичок» створили на основі 17 Глобальних цілей Асамблеї ООН. Кожен місяць має певну тематику та відповідає одній або двом Цілям сталого розвитку. Календар цього місяця присвятили Цілі сталого розвитку №4 – «Якісна освіта» та №17 – «Партнерство заради стійкого розвитку». Їхні головні завдання – забезпечити права людей на інклюзивне навчання, а також рівні умови для отримання дошкільної, початкової та середньої освіти всім хлопчикам і дівчаткам, підвищити рівень якості освіти, вдосконалювати навчальні заклади та мобілізувати фінансові, технічні й розумові ресурси для підвищення рівня життя країн, що розвиваються.
«Освіта та навчання в будь-якій сфері життя є невіддільною рушійною силою, без якої неможливий прогрес. Томас Едісон казав, що геній – це лише 1% таланту та 99% поту. Якісна освіта та партнерство допоможуть досягти Цілей сталого розвитку. Можливість отримати освіту і змога застосовувати знання допомагають людям подолати бідність, розширюють можливість жити повноцінним життям. Освіта та партнерство впливають на підвищення рівня толерантності, інклюзивності, зменшення гендерної та соціальної нерівності», – зазначають у Carlsberg Ukraine.
Також ситуацію з освітою в Україні прокоментував Андрій Боляк, член ради директорів ECA European Cheerleading Association і президент Громадської організації UkraineActive: «Існує міф: що майже кожен українець має вищу освіту. BusinessViews із посиланням на дані Світового банку зазначав у 2014 році: 82,2% населення України мають дипломи про закінчення вищого навчального закладу. З усім тим, якщо аналізувати дані глибше, то можна помітити, що показники на сайті Світового банку позначають не відсоток від загальної чисельності населення, а відсоток від п’ятирічної вікової групи після отримання середньої освіти. Тому, за останніми даними, повну вищу освіту має 27% населення віком 22 роки та старші, базову вищу освіту – 1,4% населення віком 21 рік і старші, неповну вищу – 21% населення віком 20 років і старші. Професійно-технічну освіту мають 23% (станом на 2017 рік). Але отримання диплому і впевненість у забезпеченому майбутньому – це все ж таки пережитки минулого з часів Радянського Союзу. Сьогодні самоосвіта займає дуже вагоме місце. Отримання soft skills, навичок міжособистісної комунікації, публічних виступів (навіть у Zoom), критичного мислення — усе це може вплинути набагато більше, ніж диплом престижного університету».
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї із провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. У портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth & Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші. Детальнішу інформацію можна отримати на сайті carlsbergukraine.com.