6 жовтня компанія Carlsberg Ukraine долучилася до навчального заходу «Інструменти екологізації бізнесу: крок за кроком до сталого розвитку». Це серія вебінарів, організована ГО «Центр “Регіональний Розвиток”» та PPV Knowledge Networks. Вона втілюється в межах ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Аудиторією вебінарів стали представники малого та середнього бізнесу, а також громадські активісти.
Компанія Carlsberg Ukraine була запрошена в якості спікера на тему: «Комунікація позитивного впливу компанії. Нефінансова звітність». У компанії працює програма зі сталого розвитку «ЦІЛЬ 4НУЛІ: разом заради майбутнього». Її мета – «НУЛЬ вуглецевого сліду», «НУЛЬ втрат води», «НУЛЬ безвідповідального споживання» та «НУЛЬ нещасних випадків». Програма розроблена відповідно до Цілей сталого розвитку ООН. Основним завданням програми є мінімізація від’ємного впливу на довкілля та внесок у збереження екології. Для того, щоб досягти «НУЛІВ» у компанії є чіткі цілі та завдання до 2022 та 2030 років.
Carlsberg Ukraine звітує про нефінансові успіхи компанії, починаючи з 2010 року. Це означає представлення щорічного звіту зі сталого розвитку, де послідовно викладені результати втілення програми «ЦІЛЬ 4НУЛІ: разом заради майбутнього». А також рубрики «Економічний внесок» та «Відповідальний бізнес», де компанія розповідає про екологічні ініціативи, заходи, благодійність, КСВ-проєкти, партнерські колаборації, досягнення та нагороди. Крім звіту зі сталого розвитку, компанія комунікує свої досягнення й через інші канали: медіапроєкти, інтеграцію у матеріали всеукраїнських та регіональних ЗМІ, участь у публічних заходах, галузевих івентах, навчальних та просвітницьких кампаніях, благодійних акціях, екоактивностях тощо.
«Коли ми говоримо про бізнес, то проєкти зі сталого розвитку – це вже не забаганка чи тренд. Насправді це вимога часу. Ми повинні дбати про екологію вже, не брати в неї в борг, а віддавати, аби зберегти її для майбутніх поколінь. Проєкти зі сталого розвитку повинні бути частиною стратегії бізнесу, а їхня реалізація має бути послідовною з фокусом на екології та людині. Сталий розвиток – це біг на довгу дистанцію. Це не разова акція. Якщо бізнес запровадить стратегію сьогодні, то її результати зможе оцінити щонайменше через кілька років. Однак це не означає, що до досягнення результатів потрібно мовчати. Якраз саме комунікації можуть посилити цінність таких сталих проєктів. Реалізувати – це частина завдання, інша частина полягає в тому, щоб творити комьюніті змінотворців. Коли кожен бізнес візьме на себе зобов’язання і комунікуватиме їх стейкхолдерам, тільки тоді з’явиться партнерство і навіть позитивна конкуренція. З одного боку, в питаннях сталості ми всі партнери, а не конкуренти. З іншого, звітування кожної з компаній може стати неабияким стимулом для інших втілювати свої проєкти ще більш ефективно, активно та якісно. Від цього виграють усі. А насамперед – екологія», – коментує Юлія Стельмах, старша директорка по роботі з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine.
Для того, щоб ще більше посилити сталі комунікації компанії, Carlsberg Group і в тому числі – Carlsberg Ukraine приєдналися до міжнародної ініціативи Planet Pledge. Компанія взяла на себе зобов’язання створювати та поширювати сталі, дружні до екології комунікації через команду маркетологів та корпоративні комунікації. Маркетингові команди компанії будуть мати змогу проходити навчання, щоб успішно пов’язувати комунікації бренду зі сталістю. Маркетинг-команди мають спілкуватися зі споживачами так, щоб їх кампаніям довіряли. Водночас ці прояви мають стимулювати споживачів розвивати і вдосконалювати екосвідомість та сталі звички.
«Усі наші маркетингові прояви, запуски нової продукції ми узгоджуємо з пріоритетами сталого розвитку. Оцінюємо, як новий продукт, його упаковка та етикетка вплине на екологію. Приєднання до Planet Pledge – це ще один крок на зустріч сталості. Оскільки наша команда використовуватиме ще більш удосконалену систему комунікації стосовно сталого розвитку. Для цього в компанії організовані спеціальні тренінги та доступні для всіх навчальні матеріали з посилення сталості комунікацій. Ми віримо, що спільними зусиллями можемо формувати та розвивати екосвідомість наших споживачів», – коментує Ірина Качура, віцепрезидентка з маркетингу в Carlsberg Ukraine.
***
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/