Аналіз великих даних - імператив розвитку бізнесу у сучасному світі!
Однак, із використанням поглибленої аналітики перед бізнесом постає ряд важливих запитань:
▪ Фокус - в яких саме бізнес ситуаціях поглиблена аналітика дає найбільшу віддачу?
▪ ROI – як максимізувати прибутковість від використання аналізу великих даних?
▪ Цифрова трансформація – як зробити поглиблену аналітику не одноразовим проектом, а частиною ДНК компанії, які таланти для цього потрібні?
Будемо раді обговорити ці та інші запитання на круглому столі в Київській Школі Економіці з провідними компаніями в Україні за модерування міжнародної консалтингової компанії McKinsey!
Спікери:
- Олександр Кравченко, керуючий партнер McKinsey в Україні
- Олексій Бєлкін, партнер McKinsey, керівник практики поглибленої аналітики в регіоні ЕМЕА
- Андрій Отрощенко, директор з маркетингу, Vodafone Україна
- Павло Роганов, віцепрезидент з маркетингу, Fozzy Group
- Себастіан Рубай, заступник голови правління, голова роздрібного бізнесу ПУМБ
Онлайн трансляція події запланована через FacebookLive на 15:00-17:00 28 травня (п’ятниця) на сторінці заходу - https://fb.me/e/251XNPakO