Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Vodafone у 1 кварталі 2021 року: зростання 4G покриття й дата-користування

Vodafone поліпшив основні фінансові показники за результатами 1 кварталу 2021 року. Дохід компанії в січні-березні 2021 року склав 4,73 млрд грн, що на 8% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Зростання показника EBIT – на 17%, до 1,3 млрд грн – свідчить про збільшення ефективності бізнесу. Чистий дохід склав 888 млн грн, зростання на 219% в основному обумовлене коливаннями валютного курсу.

млн грн

1 квартал 2021 1 квартал 2020 Динаміка

Дохід

4728 4391

+8%

EBIT 1311 1121

+17%

Чистий прибуток 888 -744

+219%

Vodafone демонструє позитивну динаміку всіх фінансових показників, незважаючи на істотне зниження доходів від роумінгу внаслідок карантину. Основним фактором зростання стало збільшення споживання дата-послуг. Кількість дата-користувачів в мережі Vodafone на кінець березня 2021 року досягла 12,4 млн або 66% дата-користувачів у базі.

Vodafone продовжує лідирувати в будівництві 4G-покриття в діапазоні LTE900. У 1 кварталі 2021 року компанія вклала 895 млн грн у розвиток мережі швидкісного інтернету. Всього інвестиції Vodafone за період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 – 1 кварталі 2021 року перевищили 29,7 млрд грн.

Компанія збільшила доступність швидкісного інтернету завдяки розвитку національного покриття в діапазоні LTE 900 МГц, у першу чергу, в селах. На кінець 1 кварталу 2021 року 81% українців могли користуватися 4G в мережі Vodafone.

Кількість клієнтів Vodafone залишається стабільною, послугами компанії користуються 18,8 млн абонентів. Деяке скорочення абонентської бази зумовлене загальною тенденцією відмови від других SIM-карт через  зниження доходів населення. При цьому зберігається тренд зростання контрактних підключень, в тому числі збільшення кількості IoT-користувачів.

Стрімкі зміни 2020 року відобразились у новому позиціонуванні бренду. Vodafone переосмислив філософію бізнесу, яка втілилася у новому слогані Together we can та місії компанії – «Разом з нашими клієнтами ми розвиваємо світ». Сутність нового позиціонування розкриває відео-ролик «Технології та Люди. Разом ми зможемо».

Презентація з додатковою інформацією про фінансові результати Vodafone в 1 кварталі 2021 року доступна на офіційному сайті компанії за наступним посиланням:

https://www.vodafone.ua/en/company/investors/zvity-ta-rezultaty/finansovi-rezultaty/

Офіційні постачальники послуг