Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Які галузі українського бізнесу мають найбільшу потребу в Big Data: тренди від Київстар

У 2023 році активними користувачами інструментів Big Data в Україні були ритейл, сфера послуг, медичні заклади. Водночас з’явився попит на такі технології у компаній-виробників, малого підприємництва й тих, хто займається послугами освіти.

Найбільший оператор електронних комунікацій в Україні проаналізував запити за підсумками 2023 року, що надходили від українського бізнесу. На основі цього Київстар підготував аналітику, у яких галузях українського ринку ростиме потреба в інструментах Big Data.

Зокрема, серед галузей бізнесу 2023 року був такий розподіл нових запитів:

28,77% -  ритейл (онлайн і офлайн),

17,81%  - заклади харчування (ресторани, кав’ярні, піцерії тощо),

12,33%  - сфера послуг,

13,70%  - сфера нерухомості,

9,59%  -  виробництво,

8,22%  -  краса і спорт (салони краси, перукарні, масажні салони, спортивні центри),

6,85%  - медицина і ветеринарія (медичні та аптечні заклади),

2,74%  - освіта і саморозвиток.

«Такі цифри ілюструють низку трендів на ринку. У ритейлі традиційно висока кількість запитів (28,77% ) на Big Data-продукти (зокрема, таргетовану комунікацію) і вона й далі продовжує зростати. Крім того, прослідковується збільшення попиту в цій галузі на аналітичні продукти. Активно аналітикою також цікавиться і сфера послуг (12,33%)», — коментує Тетяна Юрчишина, маркетинг-директорка Київстар на B2B-ринку.

Яскраво простежується зростання попиту на Big Data-продукти на нову, і раніше менш активну категорію — серед виробників (9,59%), особливо тих, які самостійно вибудовують канали продажу своєї продукції.

Також Юрчишина зауважує, що зростає кількість запитів на аналітику й таргетовані смс-повідомлення серед аптек (6,85%). Бачимо тренд, що у сфері освіти і саморозвитку буде збільшуватись попит на послуги по дослідженню власної аудиторії та пошуку схожих потенційних клієнтів. Крім того, збільшується кількість запитів на пошук персоналу виробничих професій.

Що таке Big Data і як це працює:

Це технологія, яка базується на прогностичних моделях, побудованих на аналізі великої кількості неперсоналізованих і знеособлених даних, а також алгоритмах машинного навчання.

Алгоритми Big Data дозволяють профілювати аудиторію за майже 100 автоматизованими критеріями. Це допомагає будувати прогнози з дуже високою ймовірністю. Зокрема, це прогнози, які є потреби у тої чи іншої категорії користувачів та які особливості поведінки вони мають. Відтак таке профілювання дозволяє вибудовувати з цільовою аудиторією кращу та більш адресну комунікацію.

Які інструменти Big Data були популярні в Україні в 2023*:

Розсилки (таргетовані та тригерні) — допомагають вибудувати комунікацію з цільовою аудиторією, враховуючи її стать, інтереси, потреби, спосіб життя тощо серед 100+ Big Data-параметрів.

Аналітика і портрет клієнта — допомагає більше дізнатися про характерні риси та вподобання своїх клієнтів (чи як змінилися їхні потреби), сегментувати аудиторію, адаптувати асортимент, розробити релевантні пропозиції та побудувати відповідну маркетингову стратегію.

Геоаналітика та теплові карти — дозволяють визначити найбільш популярні серед цільової аудиторії місця для відкриття чи релокації бізнесу, розширення його мережі, запуску нових транспортних маршрутів, розміщення зовнішньої реклами тощо.

Антифрод-інструменти, які допомагають онлайн-магазинам боротися з цифровим шахрайством.

*Згадані сервіси та послуги на основі Big Data є розробкою Київстар. У роботі з даними компанія дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Отримати більше інформації про Big Data-продукти і замовити консультацію щодо їх використання можна на сайті Київстар.

Офіційні постачальники послуг